Omar ta satt dragă Familie,
Sunt foarte bucuroasă că sunteți aici și citiți aceste rânduri. De mai mult de 18 ani lucrez ca medium al Noilor Timpuri și multe au putut să apară în toți acești ani. Cu ajutorul celor 36 de Înalți Consilieri ai Luminii, Școala Kryon a luat ființă.
Un nou Ciclu temporal a început și multe schimbări ne așteaptă. Misiunea mea este să-i ghidez cu întreaga mea sinceritate ca medium al Noilor Timpuri, pe oamenii care rezonează cu aceste informații. Pentru mine nimic nu este de la sine înțeles și fiecare persoană îmi atinge Sufletul.
Vă doresc multă bucurie și vitalitate,
Sabine - Sangitar
Eu sunt Maestrul Lao Tse. Am onoarea şi este o atât de mare bucurie pentru mine să vă transmit mesaje prin medium, acum, în acest moment. Eu sunt un maestru întelept. Sunt un maestru care serveşte lumina şi fiinţele umane. Deoarece şi eu am trait în dualitate, iubesc oamenii imens de mult. Sunt o mare fiinţă şi încă am amintiri despre dualitate, despre o dualitate mult mai densă decât cea pe care o experimentaţi voi acum. M-am eliberat de ea şi ştiu de cât  de mult curaj şi încredere sunt necesare pentru a merge pe această cale.O nouă cale, calea Pionierilor Luminii. Sunt atât de aproape de voi, şi, deoarece fac parte din cei 36 de Înalţi Consilieri ai Luminii, vă urmăresc fiecare Pas. De fiecare dată când corpul vostru de lumină se expansionează, sunt plin de bucurie şi respect pentru voi. Şi eu vă întâmpin prin cuvintele OMAR TA SATT.