Omar ta satt dragă Familie,
Sunt foarte bucuroasă că sunteți aici și citiți aceste rânduri. De mai mult de 18 ani lucrez ca medium al Noilor Timpuri și multe au putut să apară în toți acești ani. Cu ajutorul celor 36 de Înalți Consilieri ai Luminii, Școala Kryon a luat ființă.
Un nou Ciclu temporal a început și multe schimbări ne așteaptă. Misiunea mea este să-i ghidez cu întreaga mea sinceritate ca medium al Noilor Timpuri, pe oamenii care rezonează cu aceste informații. Pentru mine nimic nu este de la sine înțeles și fiecare persoană îmi atinge Sufletul.
Vă doresc multă bucurie și vitalitate,
Sabine - Sangitar

Noutăți

Sunt Melek Metatron. Va întâmpin prin cuvintele OMAR TA SATT. Acest festival a fost creeat dintr-o mare putere deoarece noi am putut să vă aducem energia omnipotenţei în mare abundenţa, de dincolo de voal. Colectivul a fost intr-o profunda intenţie şi astfel, am putut lucra foarte semnificativ. Cea mai mare atentie energetica a fost directionata spre 9 dintre aspectele voastre. În functie de cum a fost corect pentru colectiv, dar mai presus, pentru fiecare om în parte în acest moment din timp, noi am putut să vă expansionam aspectele şi am putut sa şi unificam câteva. Este foarte important pentru voi să ştiţi ca acestea sunt darurile pe care noi vi le aducem. Noi putem vedea în intenţia voastră dacă putem lega şi unifica aspectele. Depinde de voi sa tineti aspectele unificate permanent. Cel mai bun lucru este intenţia voastră! Puterea prin care Inaltul Consiliu lucrează este mare şi extrem de importanta pentru voi, în special într-un colectiv atat de mare. Sunteţi iubiti imens de mult. An’Anasha.

Sunt Sanat Kumara şi va întâmpin prin cuvintele OMAR TA SATT. Prin energia mea, energia trezirii a fost adusa în multe dintre aspectele voastre şi a fost ancorată acolo. Mulţi dintre voi ati putut accepta acest dar. Au fost expansionate în energia lor şi în conştiinţa lor foarte mult. Acest proces va fi foarte important pentru voi în următoarea perioada. Multe îndoieli au putut fi puse deoparte, iar abilităţile voastre pot actiona acum în exterior. Luati acest dar în viaţa voastră de zi cu zi şi folositi-l pentru voi stand alaturi de oameni, ajutandu-i. An’Anasha.
Sunt Kryon şi va întâmpin prin cuvintele familiei, OMAR TA SATT. Atat de multa putere şi energie a fost disponibila în timpul acestor zile. Am folosit-o pentru a lucra în cel mai bun mod cu voi. Mi s-a permis să vă aduc energia iubirii magnetice  şi sa o torn peste aspectele voastre. Pot vedea cum multe dintre aspectele voastre au primit aceasta energie. Este un semn al unei înalte conştiinţe. Aceasta energie va ridica. Uniti cu lumina divina voi veţi simţi cât de multa putere şi forta se expansionează în voi. An’Anasha.
Sunt Isus Christos, Fiul. Prin cuvintele OMAR TA SATT va întâmpin în imensa iubire pe care o simt pentru voi. Ati primit un botez al iubirii. Astfel ati putut realiza cât sunteţi de unici şi magnifici. Iubiti-va asa cum ma iubiti pe mine şi totul se va unifica în voi. Va însoţesc în fiecare pas de-al vostru. Va binecuvântez pentru ceea ce sunteţi. An’Anasha.

Sunt Ma’Ha’Lias şi va întâmpin prin cuvintele OMAR TA SATT, prietenii mei ai luminii. Pentru mine a fost o mare onoare sa părţicip la acest loc al înaltei energii luminoase. Aspectele pe care le purtaţi reprezintă ceea ce voi sunteţi. Flacara divina ne face pe toti frati şi surori. În aceste timpuri ale marilor schimbări , Înalţii Consilieri vor face totul ca voi să ştiţi mai multe despre aspectele voastre. Şi eu am fost chemat sa ma implic în acest aspect. Voi aduce mai multe mesaje prin mediumul Sangitar pentru a genera o intelegere şi mai profunda pentru aspectele voastre. An’Anasha.

Sunt Myriel şi va întâmpin prin cuvintele OMAR TA SATT. Pentru mine a fost o mare onoare să vă însoţesc în călătoria spre So’Harim, în tempul lui Merlin. Acolo, voi ati primit o iniţiere semnificativa în măreţia magiei. Folositi aceasta măreţie cu iubirea atotcuprinzătoare şi cu smerenie. Cunoaşterea antica v-a fost transmisa. Puţin cate puţin, aceasta cunoaştere va fi eliberata. Aveţi încredere şi folositi Cristalul MONA’OHA. An’Anasha.

Sunt Merlin. Sunt lumina lui Dumnezeu. Port măreţia şi puterea luminii divine în toate aspectele mele. Va întâmpin prin cuvintele OMAR TA SATT.
Inaltul Consiliu mi-a permis sa intru în corpul lui Sangitar cu 17 dintre aspectele mele. Acest lucru s-a întâmplat când m-am aflat printre voi şi am eliberat energia mea prin fiecare respiratie. Merlin poarta o energie foarte puternica şi magica şi, prin aspectele unificate, am lucrat în fiecare din cei prezenti.
Este o mare provocare pentru o inalta fiinta de lumina şi intre într-un corp şi sa lucreze, dar aceasta putere, aceasta energie şi aceasta măreţie care sunt eliberate sunt imense. Am conectat aspectele pentru toti oamenii divini care au fost prezenti şi care au permis.
Energia magiei a fost foarte prezenta şi a fost o mare placere pentru mine sa expansionez aspectul omnipotenţei pentru mulţi dintre voi şi sa creez conexiuni şi legaturi cu aspectul sufletului. Fărăcuvinte – deoarece nu este usor pentru o inalta fiinta sa vorbească – am lasat energia magiei sa curga în voi prin ochii voştri, poarta catre suflet, şi am echilibrat energia în multe aspecte şi le-am facut sa circule. Am adus sabii magice multor oameni. Mi s-a permis sa inlatur multe structuri cristaline care nu mai sunt de folos oamenilor în aceste timpuri. Am creeat conexiuni şi intre sinapsele voastre ceea ce a condus la eliberarea multor amintiri şi la mulţi oameni atentia mi-a fost indreptata spre aspectul sufletului. Prin anumite miscari am trimis sunete şi le-am ancorat. La unii oameni am putut decoda tipare, le-am putut elibera şi le-am facut sa vibreze. La unii le-am putut trimite cunoaşterea vindecării, chiar le-am transmis tehnici de vindecare şi le-am ancorat în profundul sufletului lor. Ancorate acolo şi conectate cu aspectul abilităţii , aceste tehnici vor fi eliberate oricand veţi permite. Când se va întâmpla astfel aveţi încredere ca Merlin a ancorat aceste înalte tehnici şi energii pentru ca voi sa puteti lucra cu oamenii.
A fost un festival al puterii, forţei şi iubirii. În timpul acestor zile s-au întâmplat foarte multe. Energia înaltelor lumini a inundat tot ceea ce este. Punctul culminat al festivalului a fost reprezentat de intrarea în corpul mediumului cu întreaga putere şi forta. Deoarece energiile au fost ridicate foarte mult în toti oamenii iar colectivul a fost intr-o profunda intenţie. Merlin a putut elibera energii foarte puternice pe care oamenii le-au absorbit şi care pot fi acum eliberate puţin cate puţin – în viteza şi ritmul corect pentru voi. Mi-ar fi placut sa vorbesc cu atât de mulţi dintre voi, dar provocarea pentru o inalta şi luminoasa fiinta de a intra într-un corp, de a accepta fizicalitatea, respiraţia şi în acelaşi timp vorbirea este posibila doar după multe pregătiri. Mai mult decat orice cuvânt, voi veţi simţi aceasta putere şi forta a lui Merlin care a fost ancorată, tot mai mult cu fiecare zi care trece.
Ceea ce inca doresc să vă transmit este faptul ca a fost foarte emotionant pentru mine să vă vad, sa fiu alaturi de voi, să vă vad energia şi culorile atat de puternic. A fost o mare bucurie dar şi o mare onoare, şi multe, foarte multe fiinte luminoase şi îngeri au fost prezenti. Şi ei au absorbit energia lui Merlin. Pe mulţi dintre voi v-am invatat cunoaşterea şi magia în tempul So’Harin, la un moment dat. Indiferent dacă la un moment dat ati fost sau nu studentul meu , energia lui Merlin se potriveste acestei epoci. Este important pentru Câmpul Chakrelor Unificate ale Pământului şi pentru sunetul perfect. Astfel, va spun An’Anasha.
image1

Pietre energizate

View more
image2

Cristalele de Lumină

View more
image3

Profesiile Noilor Timpuri

View more
image6

Pașii Sol'A'Vana

View more
image7

Cei 36 de Pași ai Trezirii

View more
image8

Pașii Sa'Maa'Tah

View more

Contact

Telefon: 0744 274 582 
Email: info@scoalakryon.ro

We use cookies on our website. Some of them are essential for the operation of the site, while others help us to improve this site and the user experience (tracking cookies). You can decide for yourself whether you want to allow cookies or not. Please note that if you reject them, you may not be able to use all the functionalities of the site.