Omar ta satt dragă Familie,
Sunt foarte bucuroasă că sunteți aici și citiți aceste rânduri. De mai mult de 18 ani lucrez ca medium al Noilor Timpuri și multe au putut să apară în toți acești ani. Cu ajutorul celor 36 de Înalți Consilieri ai Luminii, Școala Kryon a luat ființă.
Un nou Ciclu temporal a început și multe schimbări ne așteaptă. Misiunea mea este să-i ghidez cu întreaga mea sinceritate ca medium al Noilor Timpuri, pe oamenii care rezonează cu aceste informații. Pentru mine nimic nu este de la sine înțeles și fiecare persoană îmi atinge Sufletul.
Vă doresc multă bucurie și vitalitate,
Sabine - Sangitar

Noutăți

Sunt Melek Metatron. Va întâmpin prin cuvintele OMAR TA SATT. Acest festival a fost creeat dintr-o mare putere deoarece noi am putut să vă aducem energia omnipotenţei în mare abundenţa, de dincolo de voal. Colectivul a fost intr-o profunda intenţie şi astfel, am putut lucra foarte semnificativ. Cea mai mare atentie energetica a fost directionata spre 9 dintre aspectele voastre. În functie de cum a fost corect pentru colectiv, dar mai presus, pentru fiecare om în parte în acest moment din timp, noi am putut să vă expansionam aspectele şi am putut sa şi unificam câteva. Este foarte important pentru voi să ştiţi ca acestea sunt darurile pe care noi vi le aducem. Noi putem vedea în intenţia voastră dacă putem lega şi unifica aspectele. Depinde de voi sa tineti aspectele unificate permanent. Cel mai bun lucru este intenţia voastră! Puterea prin care Inaltul Consiliu lucrează este mare şi extrem de importanta pentru voi, în special într-un colectiv atat de mare. Sunteţi iubiti imens de mult. An’Anasha.