Omar ta satt dragă Familie,
Sunt foarte bucuroasă că sunteți aici și citiți aceste rânduri. De mai mult de 18 ani lucrez ca medium al Noilor Timpuri și multe au putut să apară în toți acești ani. Cu ajutorul celor 36 de Înalți Consilieri ai Luminii, Școala Kryon a luat ființă.
Un nou Ciclu temporal a început și multe schimbări ne așteaptă. Misiunea mea este să-i ghidez cu întreaga mea sinceritate ca medium al Noilor Timpuri, pe oamenii care rezonează cu aceste informații. Pentru mine nimic nu este de la sine înțeles și fiecare persoană îmi atinge Sufletul.
Vă doresc multă bucurie și vitalitate,
Sabine - Sangitar

Noutăți

OMAR TA SATT draga mea familie a luminii albastre aurii,
Au trecut deja câteva zile de la Festivalul Kryon şi inca vibreaza în mine energia puterii şi iubirii. Bucuria ca v-a placut este cel mai important şi emotionant aspect pentru mine. Heiko El’Shara şi cu mine am citit fiecare mail iar inimile noastre s-au umplut de An’ANASHA! Multe dintre email-uri au fost atat de emotionante şi pline de iubire, incat le-am citit de mai multe ori! Deseori am fost întrebată de ce sunt atat de agitata inainte de festival dacă sunt un medium al Noilor Timpuri? Sunt mulţi factori care contribuie la agitatia mea şi doresc să vă împărtăşesc aceste lucruri.
Pe de o parte, este foarte important pentru mine sa fiu intr-o profunda atentie interioara tot timpul festivalului şi în special pe scena. Lumea spirituală imi cere acest lucru. De asemenea, sunt puţin nervoasa gandindu-ma dacă voi putea auzi şi transmite mai departe transmisiile. În special când o fiinta noua vorbeşte prin mine, cum a fost acum Ma’Ha’Lias. Cea mai mare agitatie este creeată de incertitudinea dacă va va place tuturor festivalul şi dacă ma voi ridica la asteptarile voastre! Întotdeauna imi doresc acest lucru foarte mult deoarece voi il meritati. Sambata şi duminica m-am trezit la 4:30 după o noapte aproape nedormita şi mi-am pregătit o mare ceasca de cafea cu lapte. Apoi stateam şi aşteptăm ca soarele sa rasara. În majoritatea timpului am vorbit cu lumea spirituală. Cel tarziu la ora 8, Heiko ma aduce cu masina şi atunci intru cu atentia în interiorul meu. La 9:15 ajungem la KuKo şi ma asez în camera noastră de zi. Bernard soseste şi imi transmite cât de minunata este atmosfera şi ce oameni minunati sunteţi. Imi spune ca voi toti sunteţi foarte pozitivi şi asteptati evenimentul atat de mult.
Mai discutam puţin, apoi o ultima imbratisare şi mai sunt doar câteva minute , timp în care mergem în spatele scenei şi aşteptăm. Va pot vedea atunci pe un ecran, va pot privi fetele dragi şi incep sa ma simt mai calma. Bernhard pune sa se auda cantecul iar eu respir profund de câteva ori şi intru pe scena. De fiecare data ma trec fiorii deoarece ma întâmpinati atat de plini de iubire. Imediat ce prima fiinta incepe sa vorbesca prin mine, toata nervozitatea dispare. Incep sa observ foarte puţin din exterior în acele momente.
Pentru mine este foarte neplacut când cineva vine în fata mea şi eu trebuie să-l refuz, dar după o transmisie nu sunt în putere sa absorb nici un cuvânt. Sper sa înţelegeţi toate acestea.
A fost un festival atat de puternic şi s-au întâmplat atat de multe. Voi lasa câteva dintre înaltele fiinte sa vorbească ele despre ce s-a întâmplat. Heiko El’Shara şi cu mine dorim să vă multumim. Cuvintele nu pot descrie ce insemnati pentru noi.
Donatiile de la ceea ce incasam merg pe de o parte spre familiile cu copii care chiar au nevoie  de ajutor, iar pe de alta parte spre Kenya spre o fundatie care finanteaza locuri în scoli şi pentru educatie.
An’Anasha,
Sabine Sangitar
image1

Pietre energizate

View more
image2

Cristalele de Lumină

View more
image3

Profesiile Noilor Timpuri

View more
image6

Pașii Sol'A'Vana

View more
image7

Cei 36 de Pași ai Trezirii

View more
image8

Pașii Sa'Maa'Tah

View more

Contact

Telefon: 0744 274 582 
Email: info@scoalakryon.ro

We use cookies on our website. Some of them are essential for the operation of the site, while others help us to improve this site and the user experience (tracking cookies). You can decide for yourself whether you want to allow cookies or not. Please note that if you reject them, you may not be able to use all the functionalities of the site.