Omar ta satt dragă Familie,
Sunt foarte bucuroasă că sunteți aici și citiți aceste rânduri. De mai mult de 18 ani lucrez ca medium al Noilor Timpuri și multe au putut să apară în toți acești ani. Cu ajutorul celor 36 de Înalți Consilieri ai Luminii, Școala Kryon a luat ființă.
Un nou Ciclu temporal a început și multe schimbări ne așteaptă. Misiunea mea este să-i ghidez cu întreaga mea sinceritate ca medium al Noilor Timpuri, pe oamenii care rezonează cu aceste informații. Pentru mine nimic nu este de la sine înțeles și fiecare persoană îmi atinge Sufletul.
Vă doresc multă bucurie și vitalitate,
Sabine - Sangitar

Noutăți

OMAR TA SATT draga mea familie a luminii albastre aurii,
Au trecut deja câteva zile de la Festivalul Kryon şi inca vibreaza în mine energia puterii şi iubirii. Bucuria ca v-a placut este cel mai important şi emotionant aspect pentru mine. Heiko El’Shara şi cu mine am citit fiecare mail iar inimile noastre s-au umplut de An’ANASHA! Multe dintre email-uri au fost atat de emotionante şi pline de iubire, incat le-am citit de mai multe ori! Deseori am fost întrebată de ce sunt atat de agitata inainte de festival dacă sunt un medium al Noilor Timpuri? Sunt mulţi factori care contribuie la agitatia mea şi doresc să vă împărtăşesc aceste lucruri.