Omar ta satt dragă Familie,
Sunt foarte bucuroasă că sunteți aici și citiți aceste rânduri. De mai mult de 18 ani lucrez ca medium al Noilor Timpuri și multe au putut să apară în toți acești ani. Cu ajutorul celor 36 de Înalți Consilieri ai Luminii, Școala Kryon a luat ființă.
Un nou Ciclu temporal a început și multe schimbări ne așteaptă. Misiunea mea este să-i ghidez cu întreaga mea sinceritate ca medium al Noilor Timpuri, pe oamenii care rezonează cu aceste informații. Pentru mine nimic nu este de la sine înțeles și fiecare persoană îmi atinge Sufletul.
Vă doresc multă bucurie și vitalitate,
Sabine - Sangitar

Noutăți

Sunt insasi iubirea. Pentru ceea ce eu sunt nu exista nici un nume, nici macar o secventa de sunete. Sunt lumina divina pura care se menifesta pe Pământ pentru ca voi, oamenii divini, sa puteti realiza schimbările timpurilor pe planeta voastră, Lady Gaia.
Este mai mult decat veţi intelege vreodata. Voi ati fost alesi, alesi în toate epocile, în toate încarnarile. Ati fost alesi sa fiţi aici, în aceste timpuri. Esenţa Iubirii Divine va atinge. Dacă a fost vreodata vreo îndoială ca acest lucru este posibil, acum nu mai exista îndoieli, deoarece inalta lumina a iubirii a sosit. Mult mai mult şi mai profund puteţi simţi ceea ce sufletul, divinitatea va sopteste, cine sunteţi, cine sunteţi cu adevărat. Mintea isi pierde forta şi puterea. Se subordoneaza şi se ridica energia adevăratei lumini care este în voi, în special lumina divina.
Prin fiecare Festival al iubirii, va sunt aduse energii şi mai puternice şi mai înalte, iar în momentul în care Lady Gaia va fi acasa, voi veţi sarbatori cel mai mare festival uniti cu noi.