Omar ta satt dragă Familie,
Sunt foarte bucuroasă că sunteți aici și citiți aceste rânduri. De mai mult de 18 ani lucrez ca medium al Noilor Timpuri și multe au putut să apară în toți acești ani. Cu ajutorul celor 36 de Înalți Consilieri ai Luminii, Școala Kryon a luat ființă.
Un nou Ciclu temporal a început și multe schimbări ne așteaptă. Misiunea mea este să-i ghidez cu întreaga mea sinceritate ca medium al Noilor Timpuri, pe oamenii care rezonează cu aceste informații. Pentru mine nimic nu este de la sine înțeles și fiecare persoană îmi atinge Sufletul.
Vă doresc multă bucurie și vitalitate,
Sabine - Sangitar

Noutăți

Sunt Myriel. Cu întreaga mea prezenta, cu întreaga mea energie, cu întreaga mea putere magica, cu iubirea mea ca preoteasa, ca mesager al lui Dumnezeu, ca mesager al lui Christos va întâmpin, invelita intr-o sfera de lumina şi vibrand în cele mai înalte sunete, prin cuvintele OMAR TA SATT.
Sunt o foarte inalta fiinta de lumina. Am fost aleasa pentru a va ghida în templul So’Harim. Acolo, voi veţi primi o semnificativa iniţiere în aspectul abilităţii voastre. So’Harim este templul sacru al lui Merlin  şi mulţi dintre voi ati fost antrenati acolo la un moment dat. Şi eu am fost un student de-al lui Merlin. Am fost şi preoteasa lui Merlin şi astfel, preoteasa luminii. Am diverse abilităţi care contin lumina mea. Magia, magica magie a luminii curge deja prin voi, şi când mergeti intr-o călătorie cu mine, aspectul abilităţii voastre va fi expansionat cu aceasta energie a magiei pentru ca Merlin , când va intra în corpul lui Sangitar cu 17 dintre aspectele lui, sa le poata expansiona, sa le aduca în aspectul omnipotenţei, sa le conecteze şi sa le lege exact atat cât va permite sufletul vostru. Multe amintiri şi imagini va vor insoti în aceasta călătorie.  Poate va veţi simţi puţin ca acasa. Veţi intalni multe fiinte care va sunt familiare. Sunt prieteni ai luminii care au ramas în urma în aceste timpuri. Sunt pazitori care va întâmpina cu iubire.
Astfel, Myriel va cere: respirati profund şi scufundati-va adanc în voi. Magia este o energie mareata. Numiti-va numele originar şi permiteţi aspectului abilităţii voastre şi aspectului sufletului vostru sa iasa afara din Merkaba direct în flacara divina. Sunteţi profund impământati. Templul So’Harim este un templu sacru. Doar catorva lumini li se permite accesul în acest templu. Imediat ce ajungeti în templul So’Harim veţi simţi puterea magica dar şi energia flacarii lui Merlin. Myriel va va insoti în aceasta călătorie. A sosit timpul ca energia pura a magiei sa curga în aspectul abilităţii voastre şi sa se conecteze cu aspectul omnipotenţei energiei divine. Asa ar trebui sa fie, asa va fi, iar acest lucru va va schimba viaţa. Veţi primi acolo multe daruri. Luati aceste daruri deoarece va sunt menite.
Acum va voi insoti în călătoria voastră. Întreaga mea esenţa a iubirii, va ancoreaza aspectele. Grupul vostru personal de îngeri s-a pregătit să vă aduca aspectele în aspectul Sewaja şi, în acelaşi timp, sunt realizate multe pregătiri pentru aceasta călătorie. Veţi vedea şi reţeaua de iubire din templul So’Harim. Iniţierea va fi realizata fără cuvinte şi, deoarece doar foarte puţine fiinte pot realiza aceasta iniţiere, chiar Merlin o va face. Călătoria poate incepe, iar picăturile reamintirii incep deja sa curga iar voi puteti vedea templul So’Harim. Impresionati de albastrul atat de profund, sunteţi ghidati în interiorul templului printr-o arcada aurie. Focul arde în acest templu unde sunt prezente multe fiinte . O mare putere care este destul de perceptibila pentru voi, soseste. Din scanteierile cristalelor de foc, se dezvolta formatiuni de lumina. Veţi primi acum o semnificativa iniţiere.
(câteva momente de meditaţie ascultand sunetele)

https://www.youtube.com/watch?v=TYJzcUvS_NU
S-a întâmplat şi este realizat. Myriel va duce aspectele înapoi la flacara voastră divina. S-au întâmplat atat de multe iar noi suntem emotionati de evenimentele care au avut loc în timpul acestor zile. Trebuie să ştiţi ca nimic nu are loc la întâmplare. Suntem atat de apoape de voi. Lumina, magia circula. De acum nu va mai puteti ascunde deoarece sufletul va va aminti ca purtaţi abilitatea magiei şi omnipotenţei în voi. Atat de multe fiinte sunt prezente. Sunt alaturi de voi pentru a va iubi, a va onora şi a va respecta şi exact ca şi voi, ele poarta în ele dorinţa de a fi mai aproape de Sursa Divina. Acum sunteţi pregătiţi pentru marele eveniment care va avea loc. Inca veţi primi o iniţiere de la Iubirea Divina care va va chema să vă deschideti inima şi sufletul cât mai mult posibil.
Poate Myriel va intra şi ea în corpul lui Snagitar într-un viitor festival. Sunt mama cosmica a atat de mulţi dintre voi şi va iubesc imens de mult.
An’Anasha 
image1

Pietre energizate

View more
image2

Cristalele de Lumină

View more
image3

Profesiile Noilor Timpuri

View more
image6

Pașii Sol'A'Vana

View more
image7

Cei 36 de Pași ai Trezirii

View more
image8

Pașii Sa'Maa'Tah

View more

Contact

Telefon: 0744 274 582 
Email: info@scoalakryon.ro

We use cookies on our website. Some of them are essential for the operation of the site, while others help us to improve this site and the user experience (tracking cookies). You can decide for yourself whether you want to allow cookies or not. Please note that if you reject them, you may not be able to use all the functionalities of the site.