Omar ta satt dragă Familie,
Sunt foarte bucuroasă că sunteți aici și citiți aceste rânduri. De mai mult de 18 ani lucrez ca medium al Noilor Timpuri și multe au putut să apară în toți acești ani. Cu ajutorul celor 36 de Înalți Consilieri ai Luminii, Școala Kryon a luat ființă.
Un nou Ciclu temporal a început și multe schimbări ne așteaptă. Misiunea mea este să-i ghidez cu întreaga mea sinceritate ca medium al Noilor Timpuri, pe oamenii care rezonează cu aceste informații. Pentru mine nimic nu este de la sine înțeles și fiecare persoană îmi atinge Sufletul.
Vă doresc multă bucurie și vitalitate,
Sabine - Sangitar

Noutăți

Sunt Myriel. Cu întreaga mea prezenta, cu întreaga mea energie, cu întreaga mea putere magica, cu iubirea mea ca preoteasa, ca mesager al lui Dumnezeu, ca mesager al lui Christos va întâmpin, invelita intr-o sfera de lumina şi vibrand în cele mai înalte sunete, prin cuvintele OMAR TA SATT.
Sunt o foarte inalta fiinta de lumina. Am fost aleasa pentru a va ghida în templul So’Harim. Acolo, voi veţi primi o semnificativa iniţiere în aspectul abilităţii voastre. So’Harim este templul sacru al lui Merlin  şi mulţi dintre voi ati fost antrenati acolo la un moment dat. Şi eu am fost un student de-al lui Merlin. Am fost şi preoteasa lui Merlin şi astfel, preoteasa luminii. Am diverse abilităţi care contin lumina mea. Magia, magica magie a luminii curge deja prin voi, şi când mergeti intr-o călătorie cu mine, aspectul abilităţii voastre va fi expansionat cu aceasta energie a magiei pentru ca Merlin , când va intra în corpul lui Sangitar cu 17 dintre aspectele lui, sa le poata expansiona, sa le aduca în aspectul omnipotenţei, sa le conecteze şi sa le lege exact atat cât va permite sufletul vostru. Multe amintiri şi imagini va vor insoti în aceasta călătorie.  Poate va veţi simţi puţin ca acasa. Veţi intalni multe fiinte care va sunt familiare. Sunt prieteni ai luminii care au ramas în urma în aceste timpuri. Sunt pazitori care va întâmpina cu iubire.