Omar ta satt dragă Familie,
Sunt foarte bucuroasă că sunteți aici și citiți aceste rânduri. De mai mult de 18 ani lucrez ca medium al Noilor Timpuri și multe au putut să apară în toți acești ani. Cu ajutorul celor 36 de Înalți Consilieri ai Luminii, Școala Kryon a luat ființă.
Un nou Ciclu temporal a început și multe schimbări ne așteaptă. Misiunea mea este să-i ghidez cu întreaga mea sinceritate ca medium al Noilor Timpuri, pe oamenii care rezonează cu aceste informații. Pentru mine nimic nu este de la sine înțeles și fiecare persoană îmi atinge Sufletul.
Vă doresc multă bucurie și vitalitate,
Sabine - Sangitar

Noutăți

Sunt Ma’Ha’Lias. Sunt un Arcturian. Sunt o inalta lumina şi va întâmpin prin cuvintele OMAR TA SATT.
Este o mare bucurie pentru mine să vă vorbesc pentru prima data astăzi, prin medium. Este şi o mare provocare , în acelaşi timp. Adun tiparele energetice pe care le aduc cu mine şi le ancorez în sufletul vostru pentru voi în cuvinte umane, în imagini şi metafore pentru ca voi sa înţelegeţi tot ceea ce Ma’Ha’Lias doreşte să vă facă familiar.
Pentru mine este o provocare şi chiar dacă totul este destul de simplu, este şi foarte complicat. Maris v-a studiat foarte mult şi asa cum v-a spus deja, felul în care voi vorbiti despre fiinţele spirituale este asemanator cu felul în care noi vorbim despre oameni. Inainte ca Ma’Ha’Lias să vă transmita mesajele sale prin mediumul Sangitar este foarte important sa înţelegeţi ca ceea ce va aduc sunt tiparele energetice şi inregistrarile energetice care sunt deschise. Prin fiecare cuvânt, prin fiecare metafora şi prin fiecare imagine, directionez energia spre aspectele voastre.
Traiesc într-un grup pe planeta Arcturus iar sarcina mea pe aceasta planeta este de a vindeca. Multe fiinte care vin pe planeta noastră imi cer sa le incarc aspectele cu energie, sa le expansionez şi sa le reconectez. Sa se reincarce pentru a-şi putea continua călătoria.