Omar ta satt dragă Familie,
Sunt foarte bucuroasă că sunteți aici și citiți aceste rânduri. De mai mult de 18 ani lucrez ca medium al Noilor Timpuri și multe au putut să apară în toți acești ani. Cu ajutorul celor 36 de Înalți Consilieri ai Luminii, Școala Kryon a luat ființă.
Un nou Ciclu temporal a început și multe schimbări ne așteaptă. Misiunea mea este să-i ghidez cu întreaga mea sinceritate ca medium al Noilor Timpuri, pe oamenii care rezonează cu aceste informații. Pentru mine nimic nu este de la sine înțeles și fiecare persoană îmi atinge Sufletul.
Vă doresc multă bucurie și vitalitate,
Sabine - Sangitar

Noutăți

Sunt cine sunt. Sunt cine am fost întotdeauna şi sunt cine voi fi mereu. Sunt Isus Christos, Fiul. Sunt foarte perceptibil, aici, pentru voi şi rostesc mesajele iubirii prin mediumul Sangitar iar energia mântuirii curge direct în sufletul vostru prin fiecare cuvânt.
Botezul iubirii va fi realizat astăzi. Ce înseamnă un botez al iubirii? Înseamnă ca legatura dintre mine şi voi va fi mai strans legata , la un nivel mult mai personal iar eu voi putea sa ma scufund şi mai profund în voi pentru a va ghida spre profunzimile sufletului vostru , pentru a va aduce ceea ce meritati: mântuirea de tot ceea ce va limiteaza.
Va iubim imens de mult, iar cuvintele nu sunt suficiente pentru a exprima acestea. Este la fel de important şi ca voi să vă iubiti pe voi asa cum eu va iubesc. Stiu, copiii mei umani , cât este de dificil să vă iubiti. Atat de mulţi oameni v-au influentat în aceasta încarnare. Atat de mulţi oameni au dorit să vă supuna. Au vrut să vă ajusteze pentru ca voi sa fiţi asa cum doreau ei. Sunteţi un spirit pur şi o lumina divina pe planeta Pământ, un om divin cu un corp. Ati fost atat de curajosi şi v-ati încarnat în cea mai densa dualitate. V-ati confruntat cu energia lui Lucifer , iar câteodată nu va puteti ierta. Considerati ca nu sunteţi destul de perfecti, ca nu meritati să vă iubiti atat de profund incat sa rupeti lanţurile.