Omar ta satt dragă Familie,
Sunt foarte bucuroasă că sunteți aici și citiți aceste rânduri. De mai mult de 18 ani lucrez ca medium al Noilor Timpuri și multe au putut să apară în toți acești ani. Cu ajutorul celor 36 de Înalți Consilieri ai Luminii, Școala Kryon a luat ființă.
Un nou Ciclu temporal a început și multe schimbări ne așteaptă. Misiunea mea este să-i ghidez cu întreaga mea sinceritate ca medium al Noilor Timpuri, pe oamenii care rezonează cu aceste informații. Pentru mine nimic nu este de la sine înțeles și fiecare persoană îmi atinge Sufletul.
Vă doresc multă bucurie și vitalitate,
Sabine - Sangitar

Noutăți

Sunt cine sunt. Sunt cine am fost întotdeauna şi sunt cine voi fi mereu. Sunt Isus Christos, Fiul. Sunt foarte perceptibil, aici, pentru voi şi rostesc mesajele iubirii prin mediumul Sangitar iar energia mântuirii curge direct în sufletul vostru prin fiecare cuvânt.
Botezul iubirii va fi realizat astăzi. Ce înseamnă un botez al iubirii? Înseamnă ca legatura dintre mine şi voi va fi mai strans legata , la un nivel mult mai personal iar eu voi putea sa ma scufund şi mai profund în voi pentru a va ghida spre profunzimile sufletului vostru , pentru a va aduce ceea ce meritati: mântuirea de tot ceea ce va limiteaza.
Va iubim imens de mult, iar cuvintele nu sunt suficiente pentru a exprima acestea. Este la fel de important şi ca voi să vă iubiti pe voi asa cum eu va iubesc. Stiu, copiii mei umani , cât este de dificil să vă iubiti. Atat de mulţi oameni v-au influentat în aceasta încarnare. Atat de mulţi oameni au dorit să vă supuna. Au vrut să vă ajusteze pentru ca voi sa fiţi asa cum doreau ei. Sunteţi un spirit pur şi o lumina divina pe planeta Pământ, un om divin cu un corp. Ati fost atat de curajosi şi v-ati încarnat în cea mai densa dualitate. V-ati confruntat cu energia lui Lucifer , iar câteodată nu va puteti ierta. Considerati ca nu sunteţi destul de perfecti, ca nu meritati să vă iubiti atat de profund incat sa rupeti lanţurile.
Aceasta stima de sine are o mare semnificatie deoarece doar atunci când veţi simţi ca va iertati totul, puteti sa simţiţi şi ce înseamnă când Isus va spune: Va iubesc. Oricand va vad va recunosc. Privesc în ochii voştri şi spun: voi sunteţi iubirea vietii mele. Oamenii cer câteodată de la voi sa fiţi asa cum ei isi doresc. Dar voi sunteţi voi – aveţi personalitatea, lumina şi iubirea voastră – şi exact asa cum sunteţi, voi sunteţi minunati şi perfecti. Atat de mulţi m-au insotit pe calea mea. A fost o perioada în care mi-ati dat iubirea voastră, atentia voastră, încrederea voastră şi acum sunt aici pentru a va spune: sunt cu voi. Va dau iubirea mea, încrederea mea. Va ating cu mainile mele şi va cer să vă iertati. Sa iertati faptul ca pentru o lunga perioada de timp  ati crezut ca lumina voastră nu este destul de puternica pentru a iesi în lume. să vă iertati atunci când ati avut îndoieli. De fiecara data când va vad, va recunosc, şi întreaga mea esenţa, tot ceea ce eu sunt, va spune: va iubesc. Indiferent ce se va întâmpla şi cu ce va veţi confrunta, sunt alaturi de voi, nu doar cumva, eu sunt pretutindeni alaturi de voi deoarece prin fiecare cuvânt, energia mea curge în aspectul vostru christic.
Respirati profund iubirea. Unificati-va toate chakrele. Expansionati-va lumina şi intrati în cea mai profunda adancime a sufletului vostru şi simţiţi cât sunteţi de perfecti. Iubiti-va . Simţiţi cum va iubesc eu! Asa trebuie să vă iubiti şi voi. Oricand va vedem, va recunoaştem  şi va spunem: voi sunteţi iubirea vietii mele. Simţiţi ce înseamnă când energia lui Isus va atinge sufletul atat de profund.
Vizualizati, dacă este posibil pentru voi, Cristalul meu şi lăsaţi să apară ENA. Voi ati fost cei care m-ati insotit pe calea mea. Ati avut încredere în mine. Când am fost om pe Pământ  mi-ati atins sufletul atat de profund incat oricand va vad stiu ca voi sunteţi iubirea vietii mele. Incercati sa dati drumul tuturor tiparelor care s-au ancorat în voi de-a lungul timpului  - tipare cum sunt : Nu merit sa fiu iubit şi sa ma iubesc asa cum sunt. Când va iubiti exact asa cum sunteţi , atunci ma iubiti şi pe mine exact asa cum sunt. Şi oricand va vad, stiu: Sunteţi iubirea vietii mele. Indiferent ce v-au spus vreodata oamenii, dacă v-au ranit vreodata prin cuvinte sau dacă voi ati ranit alti oameni – nu este important. Acesta este momentul iertarii perfecte şi astfel se va întâmpla dacă voi permiteţi.
Voi purtaţi tot ceea ce am început eu. Din cauza voastră Lumina Prosonodo a putut curge în vremurile de aur. Voi ati facut posibil ca toate acestea sa se poata întâmpla acum şi mai mult decat puteti ghici, marile lumini sunt pline de An’Anasha pentru voi. Lăsaţi ca ENA sa curga profund în sufletul vostru şi permiteţi ca fiecare tipar care va raneste sa fie eliberat şi inlocuit cu lumina iubirii, perfectiunea. Oricand va vad stiu: voi sunteţi iubirea vietii mele. Realizaţi ca exact asa cum sunteţi sunteţi bine şi prin fiecare respiratie iubirea lui Isus curge în voi mai mult . Noi vom realiza un botez al iubirii cu multe lumini şi îngeri în câteva momente. Va transmitem imensa iubire dar şi iubirea personala a lui Isus, iar aceasta iubire o veţi simţi ca mântuire şi un nou om se va naste. Un nou om se va naste deoarece veţi sti ca exact asa cum sunteţi este perfect. Astfel va fi.
Respirati lumina iubirii în voi şi simţiţi iubirea lui Isus. Îngerii s-au adunat deja pentru a realiza acest botez. Totul din voi devine liber deoarece voi meritati sa fiţi iubiti şi să vă iubiti. Când veţi realiza acestea, va avea loc renaşterea. Când absorbiţi aceasta energie profund în aspectul vostru Christic şi în aspectul sufletului, Isus va realiza legatura şi mai profund. Dacă v-ati simtit vreodata singuri, de acum acest sentiment va fi inlocuit de siguranţa şi o profunda iubire, acum şi pentru totdeauna. Viaţa voastră pe Pământ se va schimba. Pregătiţi-va asezandu-va mainile pe inima. Cu sunetele din Realitatea divină botezul, botezul iubirii incepe.
(câteva momente ascultand sunetele Realităţii Divine)

https://www.youtube.com/watch?v=ZoEwR9_Sy_M
Isus doreşte să vă spuna: acum sunteţi liberi ! A ni o’heved o’drach.
An’Anasha.
image1

Pietre energizate

View more
image2

Cristalele de Lumină

View more
image3

Profesiile Noilor Timpuri

View more
image6

Pașii Sol'A'Vana

View more
image7

Cei 36 de Pași ai Trezirii

View more
image8

Pașii Sa'Maa'Tah

View more

Contact

Telefon: 0744 274 582 
Email: info@scoalakryon.ro

We use cookies on our website. Some of them are essential for the operation of the site, while others help us to improve this site and the user experience (tracking cookies). You can decide for yourself whether you want to allow cookies or not. Please note that if you reject them, you may not be able to use all the functionalities of the site.