Omar ta satt dragă Familie,
Sunt foarte bucuroasă că sunteți aici și citiți aceste rânduri. De mai mult de 18 ani lucrez ca medium al Noilor Timpuri și multe au putut să apară în toți acești ani. Cu ajutorul celor 36 de Înalți Consilieri ai Luminii, Școala Kryon a luat ființă.
Un nou Ciclu temporal a început și multe schimbări ne așteaptă. Misiunea mea este să-i ghidez cu întreaga mea sinceritate ca medium al Noilor Timpuri, pe oamenii care rezonează cu aceste informații. Pentru mine nimic nu este de la sine înțeles și fiecare persoană îmi atinge Sufletul.
Vă doresc multă bucurie și vitalitate,
Sabine - Sangitar

Noutăți

Eu sunt Nathaniel. Eu sunt un înger. Lumina mea este vindecare şi iubire.
Am fost ales să vă aduc energie vindecătoare în acest moment prezent şi în acelaşi timp, să las să curgă în voi o energie care să vă reîntinerească celulele. Poate vă îndoiţi că acest lucru poate fi posibil, dar aceste îndoieli sunt doar limitări şi gânduri pe care vi le stabiliţi singuri. În realitate, există posibilitatea de a va reîntineri toate celulele printr-o singură respiraţie. Această reîntinerire este un mare dar pentru mulţi oameni. Când celulele reîntineresc, atunci sufletul simte o mare putere energetică. Este o onoare pentru mine faptul că am fost ales să fac acestea pentru voi cu un grup de îngeri.
În timpul celor 48 de Paşi vi s-a transmis deja că este posibil să reîntineriţi. În dualitate există un tipar al gândurilor marelui colectiv care este atât de puternic încât oamenii cred că trebuie să îmbătrânească. Dar când aveţi încredere în mesaje, aveţi încredere că şi acest lucru este posibil pentru voi, chiar acum în momentul prezent.