Omar ta satt dragă Familie,
Sunt foarte bucuroasă că sunteți aici și citiți aceste rânduri. De mai mult de 18 ani lucrez ca medium al Noilor Timpuri și multe au putut să apară în toți acești ani. Cu ajutorul celor 36 de Înalți Consilieri ai Luminii, Școala Kryon a luat ființă.
Un nou Ciclu temporal a început și multe schimbări ne așteaptă. Misiunea mea este să-i ghidez cu întreaga mea sinceritate ca medium al Noilor Timpuri, pe oamenii care rezonează cu aceste informații. Pentru mine nimic nu este de la sine înțeles și fiecare persoană îmi atinge Sufletul.
Vă doresc multă bucurie și vitalitate,
Sabine - Sangitar

Noutăți

Eu sunt Nathaniel. Eu sunt un înger. Lumina mea este vindecare şi iubire.
Am fost ales să vă aduc energie vindecătoare în acest moment prezent şi în acelaşi timp, să las să curgă în voi o energie care să vă reîntinerească celulele. Poate vă îndoiţi că acest lucru poate fi posibil, dar aceste îndoieli sunt doar limitări şi gânduri pe care vi le stabiliţi singuri. În realitate, există posibilitatea de a va reîntineri toate celulele printr-o singură respiraţie. Această reîntinerire este un mare dar pentru mulţi oameni. Când celulele reîntineresc, atunci sufletul simte o mare putere energetică. Este o onoare pentru mine faptul că am fost ales să fac acestea pentru voi cu un grup de îngeri.
În timpul celor 48 de Paşi vi s-a transmis deja că este posibil să reîntineriţi. În dualitate există un tipar al gândurilor marelui colectiv care este atât de puternic încât oamenii cred că trebuie să îmbătrânească. Dar când aveţi încredere în mesaje, aveţi încredere că şi acest lucru este posibil pentru voi, chiar acum în momentul prezent.
Astfel, Nathaniel vă cere să vă scufundaţi în profunzimea fiinţei voastre. Pe de o parte permiteţi-vă să simţiţi unde anume în corpul vostru nu vă simţiţi bine. Care simptome fizice le simţiţi în special neplăcute? Apoi vorbiţi cu sufletul vostru. Spuneţi sufletului vostru că este important pentru voi ca aceste simptome să dispară. Totul este energie. Spuneţi sufletului vostru că dacă este momentul potrivit, voi doriţi să acceptaţi energiile vindecătoare şi curentele Realităţii Divine. Apoi acordaţi-mi permisiunea de a vă transmite energia de reîntinerire, de a crea echilibru. Respiraţi de câteva ori profund şi puneţi-vă deoparte intelectul. Voi nu v-aţi născut pentru a îmbătrâni. Aceasta este energia dualităţii. Este foarte important ca voi să înţelegeţi ce înseamnă ca un colectiv al dualităţii atât de mare emite o energie care vă spune: an după an, zi de zi, de la o oră la alta, voi îmbătrâniţi. Eu vă spun că an de an, zi de zi, de la o oră la alta voi întineriţi. Dacă sunteţi pregătiţi, vom aduce acum curenţii vindecători, energia reîntineririi şi, din nou, energia adaptării bioritmului vostru. Astfel, fiţi în profundă încredere că în spatele acestor cuvinte o mare putere energetică începe să curgă. Astfel, să începem acum.
(câteva momente de meditaţie ascultând sunetele)

(Yiruma - River flows in you - https://youtu.be/XsTjI75uEUQ)
Poate este posibil pentru voi să simţiţi deja această energie. Ştiu că mulţi oameni pot crede doar cu mari dificultăţi că aşa ceva poate fi posibil. Dar dacă vă uitaţi în urmă, cum a fost mai demult? A fost o vreme în care oamenii erau bătrâni când aveau foarte puţini ani de viaţă. Când priviţi schimbarea, ce s-a întâmplat în noile timpuri, atunci puteţi avea încredere că este doar începutul. Încercaţi să ieşiţi afară din gândirea colectivă. Încercaţi să ieşiţi afară şi să vă creaţi propriile voastre gânduri care vă spun şi vă fac să simţiţi: devin din ce în ce mai tânăr în fiecare zi. Prin fiecare oră care trece, celulele mele se programează spre sănătate, care este adevărata lor stare originară.
Curentele vindecătoare într-un mare colectiv au un mare efect şi conţin o mare putere. Astfel s-a întâmplat. Eu, Nathaniel, îmi i-au rămas bun prin cuvintele: A NI O’HEVED O’DRACH.
AN’ANASHA.
image1

Pietre energizate

View more
image2

Cristalele de Lumină

View more
image3

Profesiile Noilor Timpuri

View more
image6

Pașii Sol'A'Vana

View more
image7

Cei 36 de Pași ai Trezirii

View more
image8

Pașii Sa'Maa'Tah

View more

Contact

Telefon: 0744 274 582 
Email: info@scoalakryon.ro

We use cookies on our website. Some of them are essential for the operation of the site, while others help us to improve this site and the user experience (tracking cookies). You can decide for yourself whether you want to allow cookies or not. Please note that if you reject them, you may not be able to use all the functionalities of the site.