Omar ta satt dragă Familie,
Sunt foarte bucuroasă că sunteți aici și citiți aceste rânduri. De mai mult de 18 ani lucrez ca medium al Noilor Timpuri și multe au putut să apară în toți acești ani. Cu ajutorul celor 36 de Înalți Consilieri ai Luminii, Școala Kryon a luat ființă.
Un nou Ciclu temporal a început și multe schimbări ne așteaptă. Misiunea mea este să-i ghidez cu întreaga mea sinceritate ca medium al Noilor Timpuri, pe oamenii care rezonează cu aceste informații. Pentru mine nimic nu este de la sine înțeles și fiecare persoană îmi atinge Sufletul.
Vă doresc multă bucurie și vitalitate,
Sabine - Sangitar

Noutăți

Eu, Isus, vă vorbesc vouă personal. Acceptaţi cuvintele care vă spun că miracolele au avut loc în voi. Vă  ofer alinare  atunci când aveţi nevoie. Vă port peste piedicile care apar în viaţa voastră. Vă întind mâna şi vă ofer iubirea mea.
Ceea ce urmează acum este un miracol în sine. Doar Isus este autorizat să facă această iniţiere. Vă voi deschide un canal şi vă voi conecta la sunetul vostru originar printr-un fir luminos. Prin această legătură voi veţi absorbi de acum înainte SOL’A’VANA prin acest canal. Sunt alături de voi ziua şi noaptea. Vă veghez. Vă protejez. Eu sunt Fiul lui Dumnezeu. Cu puterea luminoasă a Sinelui meu vă aduc orice doriţi şi aveţi nevoie. Îmi întind mâna spre voi şi pas cu pas, intrăm împreună în cel mai înalt nivel al conştiinţei.