Omar ta satt dragă Familie,
Sunt foarte bucuroasă că sunteți aici și citiți aceste rânduri. De mai mult de 18 ani lucrez ca medium al Noilor Timpuri și multe au putut să apară în toți acești ani. Cu ajutorul celor 36 de Înalți Consilieri ai Luminii, Școala Kryon a luat ființă.
Un nou Ciclu temporal a început și multe schimbări ne așteaptă. Misiunea mea este să-i ghidez cu întreaga mea sinceritate ca medium al Noilor Timpuri, pe oamenii care rezonează cu aceste informații. Pentru mine nimic nu este de la sine înțeles și fiecare persoană îmi atinge Sufletul.
Vă doresc multă bucurie și vitalitate,
Sabine - Sangitar

Noutăți

Eu, Isus, vă vorbesc vouă personal. Acceptaţi cuvintele care vă spun că miracolele au avut loc în voi. Vă  ofer alinare  atunci când aveţi nevoie. Vă port peste piedicile care apar în viaţa voastră. Vă întind mâna şi vă ofer iubirea mea.
Ceea ce urmează acum este un miracol în sine. Doar Isus este autorizat să facă această iniţiere. Vă voi deschide un canal şi vă voi conecta la sunetul vostru originar printr-un fir luminos. Prin această legătură voi veţi absorbi de acum înainte SOL’A’VANA prin acest canal. Sunt alături de voi ziua şi noaptea. Vă veghez. Vă protejez. Eu sunt Fiul lui Dumnezeu. Cu puterea luminoasă a Sinelui meu vă aduc orice doriţi şi aveţi nevoie. Îmi întind mâna spre voi şi pas cu pas, intrăm împreună în cel mai înalt nivel al conştiinţei.
Sunt cine sunt, cine am fost întotdeauna şi cine voi fi mereu. Când am fost pe Pământ, şi eu am purtat durerea şi tristeţea în mine. Dar voi aţi fost acolo, alături de mine. V-aţi întins mâna spre mine şi mi-aţi adus alinare. Mi-aţi dăruit iubirea voastră. Aţi avut încredere în mine. M-aţi însoţit, aţi râs şi aţi plâns cu mine. Vă vorbesc vouă, copiii mei iubiţi. Amintiţi-vă cum a fost când v-am atins. Amintiţi-vă momentele în care m-am trezit şi am ştiut ce sarcină mare am pe Pământ ca Fiu al lui Dumnezeu. Împreună am mers pe această cale şi împreună vom merge în continuare pe această cale. Nu este cunoaşterea, nu este nici înţelegerea, sunt încrederea şi iubirea cele care vă ridică mai sus, care vă deschid inimile. Fiecare om iubeşte în propriul său fel. Poate, câteodată, unii nu pot simţi această iubire atât de bine. Dar vă spun: fiecare om de pe această planetă poartă în interiorul său dorinţa de a iubi şi a fi iubit.
În aceste timpuri ale schimbărilor este mult mai important să simţiţi. Când unii oameni vă exclud deoarece vă dezvoltaţi spiritual, deoarece nu înţeleg ceea ce voi faceţi, poate chiar vă atacă, atunci voi trebuie să înţelegeţi şi să simţiţi că acestor oameni le este teamă. Dar, în inima lor, şi ei poartă această dorinţă în ei. Fiecare fiinţă umană îşi doreşte dreptatea şi bucuria. Fiecare fiinţă umană îşi doreşte iubirea şi siguranţa, îşi doreşte o relaţie umană plină de iubire. Fiecare fiinţă umană doreşte ca viaţa să să aibă un înţeles mai profund. Voi sunteţi cei care lăsaţi urmele, purtătorii luminii. Fiţi plini de compasiune pentru cei care nu sunt încă pregătiţi să-şi deschidă inimile, deoarece voi ştiţi că va veni o vreme în care fiecare om de pe această planetă va simţi că este mai mult decât doar un om, că este ceva în el care străluceşte. Cu SOL’A’VANA , cu puterea energetică radiantă, multe se vor schimba din nou în dualitate. Structurile vor colapsa. Noul, binele şi puterea vor sosi. Eu îmi intind mâna spre voi, pas cu pas.
Respiraţi lumina iubirii în voi. Va fi ca un botez momentul în care vă voi deschide canalul şi voi conecta un fir de lumină la sunetul vostru original personal. Această legatură se va întinde peste toate chakrele voastre , dincolo de voal la aspectele voastre care au rămas în Univers. Această iniţiere va face mai uşor pentru voi să simţiţi sunetul vostru personal. Pregătiţi-vă şi realizaţi că toate acestea se întâmplă prin iubirea mea pentru voi. Astfel, vă cer să vă ridicaţi pentru a primi această iniţiere.
(câteva momente de meditaţie ascultând sunetele)

https://www.youtube.com/watch?v=u5FyRZbqfeM
Astfel, vă aduc mesajul că SOL’A’VANA  s-a născut, exact aşa cum se va renaşte şi Pământul în toată splendoarea şi frumuseţea lui. Veţi experimenta intrarea în corpul medium-ului a lui Sanat Kumara. Mulţi dintre voi îl veţi recunoaşte pe Ioan Botezătorul. Permiteţi ca miracolul vostru personal să aibă loc. A NI O’HEVED O’DRACH.
AN’ANASHA.
image1

Pietre energizate

View more
image2

Cristalele de Lumină

View more
image3

Profesiile Noilor Timpuri

View more
image6

Pașii Sol'A'Vana

View more
image7

Cei 36 de Pași ai Trezirii

View more
image8

Pașii Sa'Maa'Tah

View more

Contact

Telefon: 0744 274 582 
Email: info@scoalakryon.ro

We use cookies on our website. Some of them are essential for the operation of the site, while others help us to improve this site and the user experience (tracking cookies). You can decide for yourself whether you want to allow cookies or not. Please note that if you reject them, you may not be able to use all the functionalities of the site.