Omar ta satt dragă Familie,
Sunt foarte bucuroasă că sunteți aici și citiți aceste rânduri. De mai mult de 18 ani lucrez ca medium al Noilor Timpuri și multe au putut să apară în toți acești ani. Cu ajutorul celor 36 de Înalți Consilieri ai Luminii, Școala Kryon a luat ființă.
Un nou Ciclu temporal a început și multe schimbări ne așteaptă. Misiunea mea este să-i ghidez cu întreaga mea sinceritate ca medium al Noilor Timpuri, pe oamenii care rezonează cu aceste informații. Pentru mine nimic nu este de la sine înțeles și fiecare persoană îmi atinge Sufletul.
Vă doresc multă bucurie și vitalitate,
Sabine - Sangitar

Noutăți

Eu sunt Adonai Ashtar Sheran şi vă întâmpin pe fiecare dintre voi prin cuvintele OMAR TA SATT.
În aceste timpuri se întâmplă multe pe planeta voastră. Oricând vă trimite Ashtar un mesaj, energiile au un efect de echilibrare. Ashtar este foarte apropiat de voi, oamenii. Mulţi dintre voi mă cunosc foarte bine deoarece sunt pregătiţi dincolo de voal de mine şi de un grup al celor mai înalte lumini.
În primul rând vă voi vorbi despre ce înseamnă când cei 36 de Înalţi Consilieri ai Luminii vă aduc deseori mesajul că tiparele energetice sunt ancorate în voi în fiecare Pas, în fiecare transmisie (channeling). Aceste tipare au o importanţă foarte mare. Chiar dacă nu le puteţi simţi întotdeauna imediat cu un mare efect, ele sunt prezente şi ancorate. Când schimbarea dimensională are loc, aceste tipare sunt eliberate. Consecinţa este că voi imediat veţi ştii ce aveţi de făcut cu o mare putere şi profundă înţelepciune. Fiecare tipar vă va ajuta. Fiecare tipar vă ridică în conştiinţa voastră.
Simţiţi energia lui Ashtar, apropierea. Când vă pregătesc – deseori în noua tehnologie – atunci sunt ancorate în voi tipare energetice. Cu SOL’A’VANA , respiraţia lui Dumnezeu s-a schimbat şi în funcţie de cum respiră Dumnezeu, Merkaba inspiră şi expiră, se contractă şi se expansionează, iar energia vă este adusă. Prin SOL’A’VANA totul se schimbă. Câteodată în anumite zile, voi nu vă simţiţi deloc bine. Este ca şi cum ceva nu mai este în regulă. Dar ascultaţi cuvintele mele: motivul este dat de faptul că acestea sunt energii atât de înalte, energia Eleua, Lumina Prosonodo şi energia SOL’A’VANA vă sunt aduse cu o putere radiantă atât de mare încât bioritmul vostru nu reuşeşte întotdeauna să se ajusteze imediat la aceste energii. Când are loc astfel, voi nu vă simţiţi bine. Din această cauză este foarte important, în special în aceste timpuri, ca bioritmul vostru să se ajusteze la aceste energii înalte. Ashtar va face acest lucru pentru voi acum. Este o mare onoare şi o mare bucurie să vă vorbesc astăzi prin Sangitar.
Privesc în cea mai profundă parte a sufletului vostru şi plin de iubire vă văd cea mai profundă şi pură intenţie. Sunteţi alături de mine atât de des cu aspectele voastre. Când ceva este ascuns şi nu îl puteţi înţelege cu intelectul vostru, doar aveţi încredere că este corect şi bine astfel pentru voi în acest moment. Dar, multe se deschid, multe tipare energetice sunt eliberate prin energia SOL’A’VANA. Veţi conştientiza şi veţi simţi multe.
Este, de asemenea, foarte important ca voi să ştiţi că simptomele corpului de lumină care vă afectează şi vă epuizează sunt un semn că o energie a îndoielii, poate a voastră sau a colectivului, este transformată pe suprafaţa aspectului vostru sufletesc. Mulţi dintre voi se plâng în prezent de insomnii şi de oboseală. Câteodată simţiţi că este prea mult. În majoritatea cazurilor se întâmplă astfel din cauza că bioritmul vostru nu este ajustat la noile energii. Trebuie să ştiţi că SOL’A’VANA este cea mai înaltă energie din univers. În faza de adaptare SOL’A’VANA va curge puternic şi cu o putere radiantă.
Astfel, Ashtar vă va ajusta bioritmul la SOL’A’VANA. Respiraţi profund de câteva ori şi simţiţi-vă divinitatea. Învelişul vostru poate fi uman, dar sub acest înveliş lumina străluceşte. Simţiţi-vă sufletul şi corpul. Acum, aşezaţi-vă mâinile pe picioare cu palmele îndreptate în sus. Singure parcă, toate canalele vi se deschid, canalele care primesc şi distribuie energiile, dacă sufletul permite. Astfel, curgerea de energie va începe acum. Doar bucuraţi-vă de aceste momente.
(Simţiţi energia)
Acest proces este foarte important. Îi puteţi cere oricând lui Ashtar să ajusteze bioritmul vostru înaltelor energii.
În prezent noi observăm planeta voastră cu cea mai înaltă atenţie. Au loc mari expansionări energetice. Deoarece energia lui Ashtar este echilibrantă, doresc să vă vorbesc despre cât este de important echilibrul. În prezent, oricine poate observa cât de dezechilibrate au devenit toate lucrurile din dualitate. Există un mare dezechilibru între bogaţi şi săraci, deseori chiar şi în relaţii sau în spiritualitate. Multe din dualitate se sfărâmă şi se dezintegrează. Încă există oameni care insistă că doar cuvintele lor sunt adevărate, că doar calea lor este singura cale. Dar Ashtar vă spune: Voi aţi ales o cale minunată. Frecvenţa albastră aurie, cele mai vechi suflete care s-au adunat pentru a-i ajuta pe oameni, pe Lady Gaia, planeta. Este o cale atât de minunată. Şi totuşi sunt multe alte căi care sunt la fel de importante. Indiferent de calea aleasă de oameni, cea mai importantă este întotdeauna iubirea. Doar pentru iubire energiile se vor uni şi vor deschide inimile oamenilor.
În prezent noi observăm şi deschiderea porţilor dimensiunilor. Vă putem spune că porţile dimensiunilor sunt larg deschise şi stabile. Trebuie să vă mulţumim şi vouă pentru aceasta. Binele, puternicele energii ale epocilor, curg în vremurile de aur cu o forţă specială şi aşteaptă unificarea.
Când mă vizitaţi, când sunteţi instruiţi de mine, tiparele sunt ancorate în voi, iar eu vă spun că sunt plin de iubire pentru voi şi întotdeauna vă servesc pentru binele vostru suprem. Intenţia şi lumina mea sunt pacea. Astfel, Ashtar Sheran îşi ia rămas bun, dar rămâne prezent deoarece aparţine celor 36 de Înalţi Consilieri ai Luminii. Sunt bucuros să răspândesc SOL’A’VANA  împreună cu voi.
AN’ANASHA.
image1

Pietre energizate

View more
image2

Cristalele de Lumină

View more
image3

Profesiile Noilor Timpuri

View more
image6

Pașii Sol'A'Vana

View more
image7

Cei 36 de Pași ai Trezirii

View more
image8

Pașii Sa'Maa'Tah

View more

Contact

Telefon: 0744 274 582 
Email: info@scoalakryon.ro

We use cookies on our website. Some of them are essential for the operation of the site, while others help us to improve this site and the user experience (tracking cookies). You can decide for yourself whether you want to allow cookies or not. Please note that if you reject them, you may not be able to use all the functionalities of the site.