Omar ta satt dragă Familie,
Sunt foarte bucuroasă că sunteți aici și citiți aceste rânduri. De mai mult de 18 ani lucrez ca medium al Noilor Timpuri și multe au putut să apară în toți acești ani. Cu ajutorul celor 36 de Înalți Consilieri ai Luminii, Școala Kryon a luat ființă.
Un nou Ciclu temporal a început și multe schimbări ne așteaptă. Misiunea mea este să-i ghidez cu întreaga mea sinceritate ca medium al Noilor Timpuri, pe oamenii care rezonează cu aceste informații. Pentru mine nimic nu este de la sine înțeles și fiecare persoană îmi atinge Sufletul.
Vă doresc multă bucurie și vitalitate,
Sabine - Sangitar

Noutăți

Eu sunt Adonai Ashtar Sheran şi vă întâmpin pe fiecare dintre voi prin cuvintele OMAR TA SATT.
În aceste timpuri se întâmplă multe pe planeta voastră. Oricând vă trimite Ashtar un mesaj, energiile au un efect de echilibrare. Ashtar este foarte apropiat de voi, oamenii. Mulţi dintre voi mă cunosc foarte bine deoarece sunt pregătiţi dincolo de voal de mine şi de un grup al celor mai înalte lumini.
În primul rând vă voi vorbi despre ce înseamnă când cei 36 de Înalţi Consilieri ai Luminii vă aduc deseori mesajul că tiparele energetice sunt ancorate în voi în fiecare Pas, în fiecare transmisie (channeling). Aceste tipare au o importanţă foarte mare. Chiar dacă nu le puteţi simţi întotdeauna imediat cu un mare efect, ele sunt prezente şi ancorate. Când schimbarea dimensională are loc, aceste tipare sunt eliberate. Consecinţa este că voi imediat veţi ştii ce aveţi de făcut cu o mare putere şi profundă înţelepciune. Fiecare tipar vă va ajuta. Fiecare tipar vă ridică în conştiinţa voastră.