Omar ta satt dragă Familie,
Sunt foarte bucuroasă că sunteți aici și citiți aceste rânduri. De mai mult de 18 ani lucrez ca medium al Noilor Timpuri și multe au putut să apară în toți acești ani. Cu ajutorul celor 36 de Înalți Consilieri ai Luminii, Școala Kryon a luat ființă.
Un nou Ciclu temporal a început și multe schimbări ne așteaptă. Misiunea mea este să-i ghidez cu întreaga mea sinceritate ca medium al Noilor Timpuri, pe oamenii care rezonează cu aceste informații. Pentru mine nimic nu este de la sine înțeles și fiecare persoană îmi atinge Sufletul.
Vă doresc multă bucurie și vitalitate,
Sabine - Sangitar

Sunt cine sunt, cine am fost mereu și voi fi mereu. Sunt Isus. El’Achai, Sunt aici cu Lady Nada pentru ca, împreună, să vă transmitem energia grației pentru că cel mai mare cadou pe care îl primiți în aceste zile este intrarea în corpul mediumului care va urma. Sangitar s-a pregătit deja la fel ca și Lumina și este aproape ca o simbioză. Energia lui Lumina este plină de frumusețe. Ea are puterea vindecării, a întineririi și aduce sunetele TORA’AN’TARIA spre fiecare dintre voi. Eu, Isus, vă privesc acum, în această clipă. Doresc să vă spun că sunteți iubirea vieții mele.
Sunt Lady Nada. Ce frumoși sunteți! Ce luminoși sunteți! Plini de bucurie, de recunoștință! Și eu sunt aici alături de voi. Privesc către Isus și spun: dragul meu Isus, vreau să repet cuvintele: Ești iubirea vieții mele! Așa cum oamenii sunt iubirea vieții mele. Atât de multe ai preluat asupra ta. Atât de multe ai pătimit, atât de multe bucurii ai realizat și atât de multe miracole ai înfăptuit! Eu privesc acum în această încăpere și pot vedea oamenii care ne-au însoțit. Iubirea nu poate fi distrusă niciodată. Iubirea este energia care susține tot și face ca totul să devină posibil.