Omar ta satt dragă Familie,
Sunt foarte bucuroasă că sunteți aici și citiți aceste rânduri. De mai mult de 18 ani lucrez ca medium al Noilor Timpuri și multe au putut să apară în toți acești ani. Cu ajutorul celor 36 de Înalți Consilieri ai Luminii, Școala Kryon a luat ființă.
Un nou Ciclu temporal a început și multe schimbări ne așteaptă. Misiunea mea este să-i ghidez cu întreaga mea sinceritate ca medium al Noilor Timpuri, pe oamenii care rezonează cu aceste informații. Pentru mine nimic nu este de la sine înțeles și fiecare persoană îmi atinge Sufletul.
Vă doresc multă bucurie și vitalitate,
Sabine - Sangitar

Sunt cine sunt, cine am fost mereu și voi fi mereu. Sunt Isus. El’Achai, Sunt aici cu Lady Nada pentru ca, împreună, să vă transmitem energia grației pentru că cel mai mare cadou pe care îl primiți în aceste zile este intrarea în corpul mediumului care va urma. Sangitar s-a pregătit deja la fel ca și Lumina și este aproape ca o simbioză. Energia lui Lumina este plină de frumusețe. Ea are puterea vindecării, a întineririi și aduce sunetele TORA’AN’TARIA spre fiecare dintre voi. Eu, Isus, vă privesc acum, în această clipă. Doresc să vă spun că sunteți iubirea vieții mele.
Sunt Lady Nada. Ce frumoși sunteți! Ce luminoși sunteți! Plini de bucurie, de recunoștință! Și eu sunt aici alături de voi. Privesc către Isus și spun: dragul meu Isus, vreau să repet cuvintele: Ești iubirea vieții mele! Așa cum oamenii sunt iubirea vieții mele. Atât de multe ai preluat asupra ta. Atât de multe ai pătimit, atât de multe bucurii ai realizat și atât de multe miracole ai înfăptuit! Eu privesc acum în această încăpere și pot vedea oamenii care ne-au însoțit. Iubirea nu poate fi distrusă niciodată. Iubirea este energia care susține tot și face ca totul să devină posibil.
Eu, Isus, vă privesc și cu fiecare cuvânt, cu fiecare cuvânt preluați deja energia care vă pregătește pentru marele dar. Nu contează dacă Lumina vă va atinge sau nu. Această energie strălucește în atât de multe fațete și ajunge la fiecare dintre voi. Și Lady Nada și Isus vor duce sufletul lui Sangitar în încăperile din Shamballa. Vor avea grijă de ea, vor cânta pentru ea și o vor aduce înapoi în siguranță. Este o onoare pentru noi să facem acest lucru. Îmi doresc ca toți, împreună să rostim aceste cuvinte A NI O’HEVED O’DRACH, Ehyeh Asher Ehyeh, Ehyeh Asher Ehyeh, Ehyeh Asher Ehyeh, So ham.
Eu ca Sangitar doresc să-i transmit câteva cuvinte lui Isus. Dragul meu Isus, am încredere în tine cu fiecare fibră a inimii mele îți încredințez sufletul meu, viața mea, deoarece știu că niciunde altundeva nu pot fi mai în siguranță decât în mâinile tale. Doresc să spun An’Anasha pentru tot ceea ce faci pentru noi oamenii care te iubim atât de mult și avem nevoie de tine. AN’ANASHA Isus drag.
image1

Pietre energizate

View more
image2

Cristalele de Lumină

View more
image3

Profesiile Noilor Timpuri

View more
image6

Pașii Sol'A'Vana

View more
image7

Cei 36 de Pași ai Trezirii

View more
image8

Pașii Sa'Maa'Tah

View more

Contact

Telefon: 0744 274 582 
Email: info@scoalakryon.ro

We use cookies on our website. Some of them are essential for the operation of the site, while others help us to improve this site and the user experience (tracking cookies). You can decide for yourself whether you want to allow cookies or not. Please note that if you reject them, you may not be able to use all the functionalities of the site.