Omar ta satt dragă Familie,
Sunt foarte bucuroasă că sunteți aici și citiți aceste rânduri. De mai mult de 18 ani lucrez ca medium al Noilor Timpuri și multe au putut să apară în toți acești ani. Cu ajutorul celor 36 de Înalți Consilieri ai Luminii, Școala Kryon a luat ființă.
Un nou Ciclu temporal a început și multe schimbări ne așteaptă. Misiunea mea este să-i ghidez cu întreaga mea sinceritate ca medium al Noilor Timpuri, pe oamenii care rezonează cu aceste informații. Pentru mine nimic nu este de la sine înțeles și fiecare persoană îmi atinge Sufletul.
Vă doresc multă bucurie și vitalitate,
Sabine - Sangitar

Sunt Ashtar Sheran și vă întâmpin prin sunetele OMAR TA SATT. Mulți dintre voi se simt foarte aproape de confederație. Acest lucru se datorează faptului că mulți oameni ne vizitează cu aspectele lor dincolo de poarta stelară. Nava Ashtar înconjoară planeta voastră cu atenție și mare grijă. Poate vă ajută să știți că există o diferență între nava Ashtar și navele Arcturienilor. Arcturienii sunt maeștrii ai noilor tehnologii și au nave care pot deveni invizibile în spațiu și astfel pot pătrunde mult mai profund decât putem noi. Nava Ashtar are o mare însemnătate deoarece este ca o bază care conține tot ce este nevoie pentru a exista în Univers. Deoarece voalul a devenit foarte subțire, pentru mulți dintre voi este foarte posibil să vadă nava Ashtar cu ochii fizici. Noi simțim cât de mulți ochi se uită spre cer și, uneori ne arătăm puțin cu o sclipire de energie dar, de obicei mintea oamenilor nu crede și încearcă să se convingă singuri că acest lucru nu este posibil. Se găsesc multe explicații despre această sclipire dar ceea ce este cu adevărat este pus deoparte de către minte. Aici aș dori să vă spun că guvernele voastre știu foarte bine că noi existăm și foarte des observă cu o mare exactitate urma noastră energetică. Foarte des vă aflați pe nava Ashtar. De obicei noaptea, atunci când sunteți de acord aspectele se unifică și merg pe nava Ashtar.