Omar ta satt dragă Familie,
Sunt foarte bucuroasă că sunteți aici și citiți aceste rânduri. De mai mult de 18 ani lucrez ca medium al Noilor Timpuri și multe au putut să apară în toți acești ani. Cu ajutorul celor 36 de Înalți Consilieri ai Luminii, Școala Kryon a luat ființă.
Un nou Ciclu temporal a început și multe schimbări ne așteaptă. Misiunea mea este să-i ghidez cu întreaga mea sinceritate ca medium al Noilor Timpuri, pe oamenii care rezonează cu aceste informații. Pentru mine nimic nu este de la sine înțeles și fiecare persoană îmi atinge Sufletul.
Vă doresc multă bucurie și vitalitate,
Sabine - Sangitar

Sunt Ashtar Sheran și vă întâmpin prin sunetele OMAR TA SATT. Mulți dintre voi se simt foarte aproape de confederație. Acest lucru se datorează faptului că mulți oameni ne vizitează cu aspectele lor dincolo de poarta stelară. Nava Ashtar înconjoară planeta voastră cu atenție și mare grijă. Poate vă ajută să știți că există o diferență între nava Ashtar și navele Arcturienilor. Arcturienii sunt maeștrii ai noilor tehnologii și au nave care pot deveni invizibile în spațiu și astfel pot pătrunde mult mai profund decât putem noi. Nava Ashtar are o mare însemnătate deoarece este ca o bază care conține tot ce este nevoie pentru a exista în Univers. Deoarece voalul a devenit foarte subțire, pentru mulți dintre voi este foarte posibil să vadă nava Ashtar cu ochii fizici. Noi simțim cât de mulți ochi se uită spre cer și, uneori ne arătăm puțin cu o sclipire de energie dar, de obicei mintea oamenilor nu crede și încearcă să se convingă singuri că acest lucru nu este posibil. Se găsesc multe explicații despre această sclipire dar ceea ce este cu adevărat este pus deoparte de către minte. Aici aș dori să vă spun că guvernele voastre știu foarte bine că noi existăm și foarte des observă cu o mare exactitate urma noastră energetică. Foarte des vă aflați pe nava Ashtar. De obicei noaptea, atunci când sunteți de acord aspectele se unifică și merg pe nava Ashtar.
Pentru mulți este dincolo de minte și, câteodată apar astfel îndoielile în voi dar eu vă spun ca și Ashtar Sheran, eu știu cine și cât de des vine alături de noi, mai ales Sangitar. Aici, pe nava Ashtar, se iau foarte multe decizii legate de planetă și ceea ce ține de umanitate. De asemenea se decid care energii din Pași să vă fie transmise, care tipare energetice. Pe nava Ashtar se află multe care vor fi aduse pe Solvana. Vă voi invita cu aspectele voastre pentru a veni pe nava Ashtar. Printre altele veți recunoaște marea mandală vindecătoare, veți recunoaște TORA’AN’TARIA și, poate ceva ce să aduceți pe Pământ. Când veți călători spre noi, mai multe ființe de lumină vă vor întâmpina. Vor fi și Lao Tse și Lumina. Lumina preia acum sunetele creației lui Dumnezeu TORA’AN’TARIA deoarece cea mai mare parte a energiei ei se află deja în aspectele lui Sangitar. Poate veți găsi pe nava Ashtar un însoțitor care să vă arate noile tehnologii. Au fost realizate deja pregătiri pentru ca acest lucru să fie posibil. Vă rog să respirați Sol A Vana în interiorul vostru.
Și prin fiecare respirație intrați tot mai profund în lumina voastră divină. Sunetul creației lui Dumnezeu v-a fost transmis și va ușura călătoria cu aspectele voastre. În timp ce îl chemați pe Îngerul vostru Păzitor și Îngerul vostru Auriu și grupul vostru personal de Îngeri noi vă vom împământa la toate nivelele.
Rostiți-vă numele originar sau uniți-vă cu energia voastră originară și rugați-vă ajutoarele interioare să unifice aspectele între ele pentru a fi posibil ca noi, prin rețelele energetice, să vă aducem pe nava Ashtar și tot ce veți vedea acolo, tot ce veți experimenta acolo este realitate. Veți avea diferite trăiri așa cum este bine pentru voi și fiecare va primi un ajutor luminos care vă va prezenta diverse energii. Intrați în profunda intenție, fără îndoieli și deschideți-vă. Abandonați-vă și simțiți cum sunteți atrași de Realitatea Divină. Ashtar Sheran nu va mai vorbi pentru ca voi să aveți timpul necesar pentru a auzi, vedea, prelua tot ce este pregătit pentru voi. Bucurați-vă de toate acestea!
A sosit timpul să aducem aspectele voastre înapoi. Lăsați ca toate amintirile, toate energiile absorbite să vină cu voi și, dincolo de spațiu și timp, acest lucru are loc acum.
La final doresc să vă spun că atunci când perioada de acomodare va fi alimentată veți avea ocazia să călătoriți alături de noi cu corpul vostru fizic. Dacă priviți cerul și vedeți o sclipire, o energie luminoasă, să conștientizați că este un salut din partea noastră. Cu aceste cuvinte Ashtar Sheran dorește să-și ia rămas bun. AN’ANASHA. 

(https://youtu.be/UrddmHvUJ0U)
image1

Pietre energizate

View more
image2

Cristalele de Lumină

View more
image3

Profesiile Noilor Timpuri

View more
image6

Pașii Sol'A'Vana

View more
image7

Cei 36 de Pași ai Trezirii

View more
image8

Pașii Sa'Maa'Tah

View more

Contact

Telefon: 0744 274 582 
Email: info@scoalakryon.ro

We use cookies on our website. Some of them are essential for the operation of the site, while others help us to improve this site and the user experience (tracking cookies). You can decide for yourself whether you want to allow cookies or not. Please note that if you reject them, you may not be able to use all the functionalities of the site.