Omar ta satt dragă Familie,
Sunt foarte bucuroasă că sunteți aici și citiți aceste rânduri. De mai mult de 18 ani lucrez ca medium al Noilor Timpuri și multe au putut să apară în toți acești ani. Cu ajutorul celor 36 de Înalți Consilieri ai Luminii, Școala Kryon a luat ființă.
Un nou Ciclu temporal a început și multe schimbări ne așteaptă. Misiunea mea este să-i ghidez cu întreaga mea sinceritate ca medium al Noilor Timpuri, pe oamenii care rezonează cu aceste informații. Pentru mine nimic nu este de la sine înțeles și fiecare persoană îmi atinge Sufletul.
Vă doresc multă bucurie și vitalitate,
Sabine - Sangitar

Sunt Maris Arcturianul și prietenul vostru de lumină. Este o mare bucurie pentru mine ca, aici și acum, să fiu alături de voi și să vă aduc mesajele mele prin Sangitar. Pentru mine este o mare onoare și vă întâmpin pe fiecare dintre voi prin sunetele care vă sunt atât de familiare OMAR TA SATT. Am multe lucruri să vă transmit și Sangitar m-a rugat înainte să aleg cuvinte umane, cuvinte care să fie pe înțelesul vostru. Într-o profundă intenție voi încerca să îndeplinesc dorința lui Sangitar.
Ați ajuns în Noul Ciclu. Energia s-a schimbat și fiecare dintre voi poate simți acest lucru deja de ceva vreme. Și noi, arcturienii care ne aflăm pe planeta voastră vedem foarte multe din ceea ce voi, poate nu puteți vedea. Doresc să încep cu felul în care se simte Lady Shyenna, cum este conștiința planetei voastre și ce se petrece în rețeaua planetară. Încă suntem foarte ocupați ca energiile Realității Divine de la Poarta Lemuriei să fie adunate și unificate în anumite puncte din rețea, acolo unde este cea mai mare nevoie. Datorită acestei energii divine care este emanată, apare o energie de frecare foarte intensă cu energiile dualității. Au apărut astfel transformări foarte intense pe planeta voastră și încă așteptăm transformări mai intense, mai mari. Lady Shyenna este trează și noi, arcturienii, putem auzi sunetele ei.