Omar ta satt dragă Familie,
Sunt foarte bucuroasă că sunteți aici și citiți aceste rânduri. De mai mult de 18 ani lucrez ca medium al Noilor Timpuri și multe au putut să apară în toți acești ani. Cu ajutorul celor 36 de Înalți Consilieri ai Luminii, Școala Kryon a luat ființă.
Un nou Ciclu temporal a început și multe schimbări ne așteaptă. Misiunea mea este să-i ghidez cu întreaga mea sinceritate ca medium al Noilor Timpuri, pe oamenii care rezonează cu aceste informații. Pentru mine nimic nu este de la sine înțeles și fiecare persoană îmi atinge Sufletul.
Vă doresc multă bucurie și vitalitate,
Sabine - Sangitar

Sunt Sanat Kumara, sunt strălucirea, iubirea care se află în această strălucire, sunt Sinele Înalt al lui Lady Shyenna și sunt foarte aproape de voi. Lumina sufletului Shimaa ne unifică din ce în ce mai intens și nimic nu mai este cum a fost cândva. Încă de la începutul timpului și până aici și acum ați acționat chiar dacă v-ați simțit uneori separați dar acum sunteți aici, acum SUNTEȚI AICI. Frumusețea, fluxul energetic le puteți simți atât de profund, ce minuni s-au realizat deja și cât de multe minuni vor avea loc în continuare deoarece voi sunteți purtătorii luminii pe Pământ! Vă conduc înapoi la încarnarea cu Isus deoarece știu că acolo vă simțiți atât de mult ca acasă, atât de conectați . A fost o încarnare extraordinară pentru voi și urmele iubirii din acea perioadă v-au adus până aici, amintirile s-au trezit și sunt vii. Acest sentiment de a-l reîntâlni pe Isus, de a pătrunde în minunea care a fost pentru voi, este o grație. Mergeți cu energiile lui Sanat Kumara respirând profund. Vă relaxați în valurile energiei, vă abandonați și simțiți cum lumina din voi se expansionează și devine din ce în ce mai puternică. Sunteți detașați de orice energie a dualității, simțiți un sentiment de căldură, de apropiere, de susținere. Vă rostiți numele originar și îl chemați pe Îngerul vostru Păzitor și grupul vostru personal de Îngeri deoarece ei știu care aspecte sunt necesare pentru a putea realiza călătoria.
Aceasta este Realitatea Divină, cea mai pură formă a Realității Divine. Aspectele voastre sunt unificate și printr-o profundă respirație vă regăsiți în perioada încarnării lui Isus în care vă simțiți atât de conectați cu Isus.
Sunt cine sunt, cine am fost mereu și voi fi mereu. Sunt Isus, sunt Isus al vostru. Sunt atât de aproape de voi. Simțiți profunda conexiune dintre noi. Voi sunteți purtătorii luminii, purtătorii făcliilor și eu voi oferi o făclie fiecăruia care mă caută. Această făclie conține lumina Prosonodo sfântă și vindecătoare, mântuirea. Dacă sunteți aleși veți primi o făclie. Împreună ne vom aduna cu făcliile luminoase pentru a umple toate încarnările și epocile cu această lumină. Nu trebuie să călătorim în fiecare epocă în parte -  cuvintele și intenția profundă vor realiza acest lucru. Rostiți pentru voi cuvintele: Dumnezeu este în mine. Sunt purtătorul făcliei. Port sunetul creației lui Dumnezeu TORA’AN’TARIA. Cu iubirea și lumina mea port făclia în fiecare epocă și port puterea ca lumina făcliei să lumineze pe întreaga planetă.
Cu sunetele El’Achai acum, împreună, vom elibera făcliile aprinse iar lumina vindecătoare își va găsi calea în toate epocile. Acum, lăsați făclia liberă și privii urma energetică luminoasă.
Isus vă oferă o nouă făclie luminoasă care radiază în cele mai frumoase culori. V-o oferă vouă. Este pentru voi. Cu această făclie veți merge mai departe pe calea iubirii, veți lumina această cale, veți răspândi energia grației.
Purtați această făclie precum lumina inimii, în chakra inimii voastre.
Permiteți lui Isus să vă spună: Mă bucur foarte mult să vă revăd, să fiu alături de voi! Ați trecut prin atât de multe încarnări! Când mă priviți în ochi veți recunoaște profunda iubire. Indiferent unde mergeți sunt alături de voi. Eu, Isus, împreună cu Îngerul vostru păzitor, vă aduc aspectele înapoi în structura voastră de lumină și ancorez făclia luminii în inima voastră.
Aveți încredere că aceste urme de iubire, această strălucire va schimba oamenii și bucurați-vă cu cea mai profundă intenție pentru tot ceea ce vine acum . El’Achai, Sunt aici! El’Achai! A ni o’heved o’drach. Vă iubesc atât de mult!
Vă dăruiesc energia AN’ANASHA.

(https://youtu.be/k77IK8Cn08c)

(https://youtu.be/A88LE_wGVhs)
image1

Pietre energizate

View more
image2

Cristalele de Lumină

View more
image3

Profesiile Noilor Timpuri

View more
image6

Pașii Sol'A'Vana

View more
image7

Cei 36 de Pași ai Trezirii

View more
image8

Pașii Sa'Maa'Tah

View more

Contact

Telefon: 0744 274 582 
Email: info@scoalakryon.ro

We use cookies on our website. Some of them are essential for the operation of the site, while others help us to improve this site and the user experience (tracking cookies). You can decide for yourself whether you want to allow cookies or not. Please note that if you reject them, you may not be able to use all the functionalities of the site.