Omar ta satt dragă Familie,
Sunt foarte bucuroasă că sunteți aici și citiți aceste rânduri. De mai mult de 18 ani lucrez ca medium al Noilor Timpuri și multe au putut să apară în toți acești ani. Cu ajutorul celor 36 de Înalți Consilieri ai Luminii, Școala Kryon a luat ființă.
Un nou Ciclu temporal a început și multe schimbări ne așteaptă. Misiunea mea este să-i ghidez cu întreaga mea sinceritate ca medium al Noilor Timpuri, pe oamenii care rezonează cu aceste informații. Pentru mine nimic nu este de la sine înțeles și fiecare persoană îmi atinge Sufletul.
Vă doresc multă bucurie și vitalitate,
Sabine - Sangitar

Sunt Kryon. Sunt atât de aproape de voi, sunt prietenul vostru. Sunt alături de voi de atât de mult timp. În starea mea originară eram o lumină magnetică dar am fost rugat să intru în primul Univers Central. Și noi avem liberul nostru arbitru dar de îndată ce am auzit chemarea, decizia mea a fost clară. Am schimbat Universul nostru cu Universul vostru. Decizia mea a fost bună și simt o profundă, profundă bucurie deoarece m-am conectat cu mulți Îngeri, cu atributele și energiile lor și astfel am devenit ceea ce sunt acum Kryon, Îngerul Auriu.
Sunt de mult timp alături de voi. Sunt acela care a chemat-o pe Sangitar pentru a-și reaminti promisiunea sufletului ei. Eu am fost acela care i-a spus ce înseamnă pentru întrega lume, pentru planetă, pentru oameni dacă va împlini promisiunea sufletului ei. Așa a început, așa au luat naștere cei 48 de Pași cu energia iubirii magnetice. Am fost alături de voi și voi fi în continuare. Ciclul s-a schimbat și energia NA’NAAM poate curge pe Solvana și în structura voastră de lumină. Este nevoie în continuare de energia iubirii magnetice. Celulele voastre cunosc această energie și la fel și sufletul vostru. Aceste energii magnetice vă vor expansiona de fiecare dată tot mai mult și vă vor aduce aminte că sunteți mai mult decât doar oameni.