Omar ta satt dragă Familie,
Sunt foarte bucuroasă că sunteți aici și citiți aceste rânduri. De mai mult de 18 ani lucrez ca medium al Noilor Timpuri și multe au putut să apară în toți acești ani. Cu ajutorul celor 36 de Înalți Consilieri ai Luminii, Școala Kryon a luat ființă.
Un nou Ciclu temporal a început și multe schimbări ne așteaptă. Misiunea mea este să-i ghidez cu întreaga mea sinceritate ca medium al Noilor Timpuri, pe oamenii care rezonează cu aceste informații. Pentru mine nimic nu este de la sine înțeles și fiecare persoană îmi atinge Sufletul.
Vă doresc multă bucurie și vitalitate,
Sabine - Sangitar

Sunt Kryon. Sunt atât de aproape de voi, sunt prietenul vostru. Sunt alături de voi de atât de mult timp. În starea mea originară eram o lumină magnetică dar am fost rugat să intru în primul Univers Central. Și noi avem liberul nostru arbitru dar de îndată ce am auzit chemarea, decizia mea a fost clară. Am schimbat Universul nostru cu Universul vostru. Decizia mea a fost bună și simt o profundă, profundă bucurie deoarece m-am conectat cu mulți Îngeri, cu atributele și energiile lor și astfel am devenit ceea ce sunt acum Kryon, Îngerul Auriu.
Sunt de mult timp alături de voi. Sunt acela care a chemat-o pe Sangitar pentru a-și reaminti promisiunea sufletului ei. Eu am fost acela care i-a spus ce înseamnă pentru întrega lume, pentru planetă, pentru oameni dacă va împlini promisiunea sufletului ei. Așa a început, așa au luat naștere cei 48 de Pași cu energia iubirii magnetice. Am fost alături de voi și voi fi în continuare. Ciclul s-a schimbat și energia NA’NAAM poate curge pe Solvana și în structura voastră de lumină. Este nevoie în continuare de energia iubirii magnetice. Celulele voastre cunosc această energie și la fel și sufletul vostru. Aceste energii magnetice vă vor expansiona de fiecare dată tot mai mult și vă vor aduce aminte că sunteți mai mult decât doar oameni.
În multe mesaje, când m-ați auzit vorbind prin Sangitar, am acționat cu energia feminină dar și cu cea masculină, în funcție de ce era bine în acel moment. Aceste energii sunt tipare energetice implementate în voi, tipare energetice care vor fi și în continuare ancorate în voi. Dar sunt două fluxuri energetice diferite, energia magnetică feminină poartă alte sunete și tipare energetice față de energia magnetică masculină. Sarcina mea este ca, dincolo de spațiu și timp, în aici și acum, să unific în voi aceste fluxuri energetice. Aceasta înseamnă că multe tipare energetice ancorate se vor deschide și vă vor conduce către o înțelepciune profundă, o înțelepciune a sufletului vostru. De fiecare dată când Kryon vă aduce un mesaj, celulele voastre se orientează și preiau energia nouă. În Noul Ciclu acest lucru este de o mare importanță și, dacă doriți, veți putea prelua multă energie magnetică a iubirii și din energiile NA’NAAM și din multele energii care pot fi aduse către voi acum, către Solvana, Lady Shyenna.
Ați așteptat mult timp pentru a ajunge în noul Ciclu și chiar dacă este doar începutul, veți conștientiza cât de repede se manifestă acum energiile și cât de repede au loc schimbările. Multe depind de voi, oamenii, cât de profund alegeți să intrați în intenție în această perioadă de acomodare, să fiți pe deplin prezenți.
Am realizat atât de multe pregătiri care v-au fost de folos și toate acestea au fost necesare pentru ca acum, în acest Nou Ciclu să le deschidem și să le alimentăm. Este un proces profund atunci când energia magnetică feminină și energia magnetică masculină se unesc în voi. Acest proces va avea loc în sunetele realității divine deoarece acestea vă conduc la oprirea minții și deschiderea inimii pentru ca noi să putem acționa mai bine și mai intens pentru voi.
Respirați profund și simțiți iubirea lui Kryon, simțiți conexiunea dintre noi. Acum, aceste energii vor fi unificate și bioritmul vostru va fi reglat și la foarte mulți oameni tiparele energetice ancorate se vor deschide. Vom începe acum.

(https://youtu.be/uIVLWo7xsKw)
image1

Pietre energizate

View more
image2

Cristalele de Lumină

View more
image3

Profesiile Noilor Timpuri

View more
image6

Pașii Sol'A'Vana

View more
image7

Cei 36 de Pași ai Trezirii

View more
image8

Pașii Sa'Maa'Tah

View more

Contact

Telefon: 0744 274 582 
Email: info@scoalakryon.ro

We use cookies on our website. Some of them are essential for the operation of the site, while others help us to improve this site and the user experience (tracking cookies). You can decide for yourself whether you want to allow cookies or not. Please note that if you reject them, you may not be able to use all the functionalities of the site.