Omar ta satt dragă Familie,
Sunt foarte bucuroasă că sunteți aici și citiți aceste rânduri. De mai mult de 18 ani lucrez ca medium al Noilor Timpuri și multe au putut să apară în toți acești ani. Cu ajutorul celor 36 de Înalți Consilieri ai Luminii, Școala Kryon a luat ființă.
Un nou Ciclu temporal a început și multe schimbări ne așteaptă. Misiunea mea este să-i ghidez cu întreaga mea sinceritate ca medium al Noilor Timpuri, pe oamenii care rezonează cu aceste informații. Pentru mine nimic nu este de la sine înțeles și fiecare persoană îmi atinge Sufletul.
Vă doresc multă bucurie și vitalitate,
Sabine - Sangitar

Sunt Lady Amethyst, sunt lumina, iubirea. Energia mea este plină de claritate și frumusețe. Prin sunetele OMAR TA SATT luminile sufletelor Shimaa se unesc. Am fost aleasă să vă transmit mesajele mele prin Sangitar. Pentru mine este o mare bucurie să fac acest lucru pentru fiecare dintre voi. Ați ajuns în Noul Ciclu, ați ajuns pe locurile voastre și multe dintre noile energii v-au fost deja transmise și s-au expansionat. Noul Ciclu înseamnă cu mult mai mult decât vă puteți imagina. Foarte multe se vor schimba și, mereu când ceva se schimbă voi trebuie să luați decizii. În Noul Ciclu va trebui să decideți foarte des. Am fost aleasă pentru a face mai ușoare pentru voi deciziile dar, înainte de a începe, vă este de ajutor să ascultați cuvintele legate de deciziile pe care le-ați luat până acum.
Mulți, mulți oameni, în ultimile încarnări au devenit raționali și au fost crescuți să fie raționali. Mulți oameni care iau hotărâri nu înțeleg că o decizie înseamnă mereu să dea drumul la ceva. Aceasta este o energie a deciziei – dacă nu dați drumul la ceva, altceva nou nu poate apărea. Noul este mult mai plin de energie și mai minunat. Dar cei mai mulți oameni își îndreaptă atenția asupra a ceea ce lasă în urma lor în loc pe ceea ce primesc. În dualitate, a da drumul la ceva este foarte dificil pentru oameni. De multe ori vă focalizați asupra fricilor, asupra a ceea ce s-ar putea întâmpla dacă vă eliberați de ceva, ce s-ar putea schimba în viața voastră. Astfel ia naștere o energie intensă : începeți să vă gândiți la ce se va întâmpla dacă dați drumul la ceva, ce se va întâmpla dacă se va petrece această eliberare, ce se întâmplă dacă pierdeți ceva, ce se întâmplă dacă luați o hotărâre greșită. Aceste energii sunt hrănite cu fiecare gând și se expansionează și astfel ceea ce este bun și de ajutor și se află de cealaltă parte a deciziei este retras deseori. Există o lege care spune că atunci când vă focalizați pe o anumită energie și există și o a doua energie care joacă un anumit rol, în una dintre ele este extrasă energia din nucleul ei. Pe de altă parte, dacă vă focalizați pe ceea ce primiți, dacă decideți, dacă vă imaginați cât de frumoasă ar putea fi viața voastră în urma deciziei, dacă vă decideți asupra a ceea ce vă spune sufletul, atunci această energie este alimentată și celeilalte energii nu i se mai alimentează nucleul. Astfel ceea ce este bun și frumos se poate manifesta prin decizia voastră. Mulți oameni se împiedică în energia cuvintelor ”poate” și ”dar”, și sunt cuvinte umane dar și ele extrag energia și cu fiecare ”poate” și cu fiecare ”dar” este furată energia din partea bună a deciziei. Este ca și cum sufletul vostru nu mai trimite impulsuri iar voi luați deciziile din mintea voastră.
Cu siguranță ați trăit aceste situații, când ați luat o decizie din minte și nu ați fost fericiți cu aceasta, nu v-a adus împlinire, v-a limitat, v-a făcut să vă simțiți mici. Energiile colective ale dualității încă acționează și multe decizii sunt influențate de acestea. Simțiți foarte profund în interiorul vostru atunci când luați o decizie, indiferent de ceea ce este în exteriorul vostru, doar pentru voi, pentru binele sufletului vostru. Poate acum începeți să vă gândiți și spuneți: Da Lady Amethyst, dar nu este așa de ușor în dualitate. Eu vă spun că în Noul Ciclu va fi mai ușor. Simțiți că este dificil deoarece câmpul vostru mental circulă intens și încearcă să suprime energia sufletului dar în Noul Ciclu este important să luați deciziile din suflet, să luați deciziile de dincolo de griji și frici, dincolo de minte și să aveți încredere că ceea ce este bine pentru voi, ce vă spune sufletul vostru se va realiza și vă va conduce spre o viață mai bună.
V-am anunțat deja că voi merge cu voi într-o călătorie undeva unde va fi mai ușor pentru voi să luați decizii. Ce poate fi mai potrivit decât coloana voastră de lumină. Este un mesaj pe care doresc să vi-l transmit: de fiecare dată când luați o decizie, faceți-o în coloana voastră de lumină. Acolo sunt ancorate toate energiile susținătoare, sunetele tale originare, cristalul vostru personal, acolo găsiți tot ce aveți nevoie pentru a ieși din câmpul mental. De asemenea vreau să vă dau un exemplu foarte simplu și uman care vă va ajuta în deciziile voastre viitoare. Acum vă invit cu câteva dintre aspectele voastre să călătoriți în coloana voastră de lumină. Respirați lumina înaltă a iubirii, respirați ANA în voi, simțiți lumina divină din voi. Prin fiecare respirație pătrundeți tot mai mult în lumina inimii voastre. Chemați-vă acum Îngerul Auriu, Îngerul Păzitor și grupul personal de Îngeri pentru a vă susține.
Rugați-vă ajutoarele interioare să unifice câteva dintre aspectele voastre cu care să mergeți în această călătorie. Îngerul vostru Păzitor poartă aspectele voastre dincolo de spațiu și timp, în coloana voastră de lumină. Puteți simți pacea și energiile, poate puteți vedea. Poate există ceva, o decizie care trebuia să o luați deja de mult timp dar nu ați avut curajul sau nu ați știut ce să alegeți.
Dacă vă deschideți ochiul interior veți vedea că apar două poduri de lumină. Dacă vă întrebați ce decizie să luați există 2 posibilități, un da clar sau un nu clar. În partea dreaptă se află podul cu urma energetică a lui nu, dacă nu este bine pentru sufletul vostru. Pe partea stângă apare podul cu urma energetică a lui da, este bine pentru sufletul vostru. Dacă acuma vă întrebați ce să alegeți, în stânga sau în dreapta va apărea o lumină.
Dacă v-a apărut un da, o lumină energetică a lui da, atunci voi vă aflați cu aspectele voastre pe acest pod de lumină și luați energia de acolo. Luați cu voi această energie. Imediat veți simți că ceva s-a schimbat căci energia poartă atributele care alimentează decizia voastră. Tot ceea ce este pozitiv se poate deschide dacă v-ați decis pentru aceasta.
Îngerul vostru păzitor aduce aspectele voastre înapoi la voi și toate energiile purtătoare ale deciziei voastre vor fi implementate acum în toate cele 12 straturi ale sufletului vostru.
Dacă vă decideți astfel nu lăsați spațiu pentru griji și frici, nu lăsați spațiu pentru ”poate” și ”dacă” deoarece doar astfel se pot manifesta energiile purtătoare. Trăiți într-un Ciclu nou, într-o nouă eră. Acest lucru înseamnă că ați ajuns într-un punct în care trebuie să faceți loc pentru schimbări. Să deveniți conștienți că foarte multe se schimbă și lumea cea nouă nu se poate creea cu mintea voastră. Deciziile nu le mai veți lua cu rațiunea. Din profunzimea sufletului vostru, de fiecare dată, veți lua decizia cea bună. Dacă faceți acest lucru viața voastră va deveni mai ușoară, mai frumoasă, mai plină de strălucire. În Noul Ciclu fiecare decizie pe care o luați cu energia respectivă se va manifesta mult mai repede. Nu puteți aștepta prea mult. Toate acestea sunt strâns legate de starea originară.
La final, eu, Lady Amethyst, dacă îmi permiteți, vă voi elibera de imaginile care nu vă servesc și care se află în al treilea vostru Ochi și le voi dizolva deoarece deseori, cu ochiul interior creați imagini care nu sunt benefice pentru voi, care vă aduc frică și griji. Pentru aceasta vă rog din nou să respirați profund. Și acum vă voi atinge pe cel de-al 3-lea Ochi și cu toată claritatea, cu lumină și iubire, voi dizolva ceea ce nu este benefic pentru voi.
Eu, Lady Amethyst vă trimit o rază de lumină aurie. Vă rog să aveți încredere în sufletul vostru, aveți încredere că acolo veți găsi energiile potrivite care vă conduc spre decizia cea bună. Nu vă lăsați conduși de mintea voastră. Repetați acest exercițiu când luați decizii și după puțin timp veți observa câtă înțelepciune se află în voi. Vă iubesc imens de mult și vă spun AN’ANASHA pentru încrederea voastră.
image1

Pietre energizate

View more
image2

Cristalele de Lumină

View more
image3

Profesiile Noilor Timpuri

View more
image6

Pașii Sol'A'Vana

View more
image7

Cei 36 de Pași ai Trezirii

View more
image8

Pașii Sa'Maa'Tah

View more

Contact

Telefon: 0744 274 582 
Email: info@scoalakryon.ro

We use cookies on our website. Some of them are essential for the operation of the site, while others help us to improve this site and the user experience (tracking cookies). You can decide for yourself whether you want to allow cookies or not. Please note that if you reject them, you may not be able to use all the functionalities of the site.