Omar ta satt dragă Familie,
Sunt foarte bucuroasă că sunteți aici și citiți aceste rânduri. De mai mult de 18 ani lucrez ca medium al Noilor Timpuri și multe au putut să apară în toți acești ani. Cu ajutorul celor 36 de Înalți Consilieri ai Luminii, Școala Kryon a luat ființă.
Un nou Ciclu temporal a început și multe schimbări ne așteaptă. Misiunea mea este să-i ghidez cu întreaga mea sinceritate ca medium al Noilor Timpuri, pe oamenii care rezonează cu aceste informații. Pentru mine nimic nu este de la sine înțeles și fiecare persoană îmi atinge Sufletul.
Vă doresc multă bucurie și vitalitate,
Sabine - Sangitar

Sunt Lady Amethyst, sunt lumina, iubirea. Energia mea este plină de claritate și frumusețe. Prin sunetele OMAR TA SATT luminile sufletelor Shimaa se unesc. Am fost aleasă să vă transmit mesajele mele prin Sangitar. Pentru mine este o mare bucurie să fac acest lucru pentru fiecare dintre voi. Ați ajuns în Noul Ciclu, ați ajuns pe locurile voastre și multe dintre noile energii v-au fost deja transmise și s-au expansionat. Noul Ciclu înseamnă cu mult mai mult decât vă puteți imagina. Foarte multe se vor schimba și, mereu când ceva se schimbă voi trebuie să luați decizii. În Noul Ciclu va trebui să decideți foarte des. Am fost aleasă pentru a face mai ușoare pentru voi deciziile dar, înainte de a începe, vă este de ajutor să ascultați cuvintele legate de deciziile pe care le-ați luat până acum.