Omar ta satt dragă Familie,
Sunt foarte bucuroasă că sunteți aici și citiți aceste rânduri. De mai mult de 18 ani lucrez ca medium al Noilor Timpuri și multe au putut să apară în toți acești ani. Cu ajutorul celor 36 de Înalți Consilieri ai Luminii, Școala Kryon a luat ființă.
Un nou Ciclu temporal a început și multe schimbări ne așteaptă. Misiunea mea este să-i ghidez cu întreaga mea sinceritate ca medium al Noilor Timpuri, pe oamenii care rezonează cu aceste informații. Pentru mine nimic nu este de la sine înțeles și fiecare persoană îmi atinge Sufletul.
Vă doresc multă bucurie și vitalitate,
Sabine - Sangitar

Sunt Kryon. Sunt lumina magnetică a iubirii, a expansiunii, a bucuriei. Prin sunetele OMAR TA SATT întâmpin pe fiecare dintre voi. Bun venit în Realitatea Divină. Cu mult înainte ca voi să intrați în acest spațiu și să vă așezați pe locurile voastre, noi am realizat pregătiri, am ancorat energiile care sunt atât de luminoase. Le puteți simți într-un mod foarte intens cum vă ating sufletul și vă șoptesc : Nu sunteți singuri.
Foarte multe ființe ale luminii s-au adunat pentru a fi aici cu energia lor și fac totul pentru a vă ajuta să simțiți mai profund ce înseamnă să fiți înconjurați de lumină și iubire. Le spun bun venit și celor care, poate, poartă în sufletul lor îndoiala că acest lucru este posibil. Și voi veți fi atinși profund de energii și sunteți iubiți nemăsurat, fiecare om din acest spațiu, la fel ca fiecare om de pe această planetă. Sufletul vostru v-a dat impulsul să fiți aici și acum și astfel v-ați așezat într-un spațiu plin de iubire. Nu doar v-ați așezat pe locurile voastre, ați intrat în Noul Ciclu pentru a participa la tot ceea ce se întâmplă pe Pământ, ceva foarte deosebit. Indiferent ce vă spune mintea, sufletul vostru simte această binecuvântare și grație, mesajele ființelor spirituale transmise prin Sangitar.