Omar ta satt dragă Familie,
Sunt foarte bucuroasă că sunteți aici și citiți aceste rânduri. De mai mult de 18 ani lucrez ca medium al Noilor Timpuri și multe au putut să apară în toți acești ani. Cu ajutorul celor 36 de Înalți Consilieri ai Luminii, Școala Kryon a luat ființă.
Un nou Ciclu temporal a început și multe schimbări ne așteaptă. Misiunea mea este să-i ghidez cu întreaga mea sinceritate ca medium al Noilor Timpuri, pe oamenii care rezonează cu aceste informații. Pentru mine nimic nu este de la sine înțeles și fiecare persoană îmi atinge Sufletul.
Vă doresc multă bucurie și vitalitate,
Sabine - Sangitar

Sunt Kryon. Sunt lumina magnetică a iubirii, a expansiunii, a bucuriei. Prin sunetele OMAR TA SATT întâmpin pe fiecare dintre voi. Bun venit în Realitatea Divină. Cu mult înainte ca voi să intrați în acest spațiu și să vă așezați pe locurile voastre, noi am realizat pregătiri, am ancorat energiile care sunt atât de luminoase. Le puteți simți într-un mod foarte intens cum vă ating sufletul și vă șoptesc : Nu sunteți singuri.
Foarte multe ființe ale luminii s-au adunat pentru a fi aici cu energia lor și fac totul pentru a vă ajuta să simțiți mai profund ce înseamnă să fiți înconjurați de lumină și iubire. Le spun bun venit și celor care, poate, poartă în sufletul lor îndoiala că acest lucru este posibil. Și voi veți fi atinși profund de energii și sunteți iubiți nemăsurat, fiecare om din acest spațiu, la fel ca fiecare om de pe această planetă. Sufletul vostru v-a dat impulsul să fiți aici și acum și astfel v-ați așezat într-un spațiu plin de iubire. Nu doar v-ați așezat pe locurile voastre, ați intrat în Noul Ciclu pentru a participa la tot ceea ce se întâmplă pe Pământ, ceva foarte deosebit. Indiferent ce vă spune mintea, sufletul vostru simte această binecuvântare și grație, mesajele ființelor spirituale transmise prin Sangitar.
În aceste zile foarte vor fi transmise multe mesaje și informații despre noile energii și despre ce se petrece în Noul Ciclu. Cei mai mulți dintre voi simt foarte intens, aveți clarsimțire și puteți simți cum energiile mesajelor din Noul Ciclu se schimbă și sunt alimentate cu sunetele TORA’AN’TARIA – sunetul creației lui Dumnezeu și cu energia NA’NAAM care poate fi adusă la voi acum, în Noul Ciclu.
Veți simți bucurie și iubire dar și cum aspectul vostru fizic se liniștește. Veți avea un acces mai profund în toate chakrele voastre, în lumina voastră divină, în sufletul vostru. În Noul Ciclu să trăiți presupune să fiți într-o conștiință mai înaltă care trebuie alimentată acum. Această alimentare vă ajută. Vă veți bucura și veți simți că am realizat foarte multe pregătiri dar și voi v-ați pregătit. Vă aducem noile energii prin Sangitar, vă învelim în ele deoarece voi ați reușit să aprindeți Cristalul MONA’OHA. Fiecare cuvânt care vă este adus prin Sangitar de la lumea spirituală poartă în el o energie minunată și, astfel voi vă puteți elibera de tot ceea ce vă apasă, de toate grijile, de toate fricile. Într-un colectiv atât de mare putem acționa foarte intens. Acționăm asupra întregului colectiv dar și în mod individual asupra fiecăruia dintre voi, atât cât voi ne permiteți.
O nouă eră a început și acesta este un prilej de sărbătoare. Din acest motiv, acest Festival este ceva deosebit deoarece sărbătorim noile energii și noul timp. Nu trebuie să-mi iau rămas bun de la voi deoarece voi rămâne prezent pentru a fi alături de voi, pentru a vă iubi și pentru a vă onora. Și astfel, ca prim cadou veți primi picăturile de binecuvântare ale vindecării. Ele conțin și sunetele TORA’AN’TARIA – sunetul creației lui Dumnezeu. Pentru acest dar vă rugăm să vă ridicați în picioare iar eu îndrept către voi un auriu AN’ANASHA.

(https://youtu.be/_iu-t1n821M)
image1

Pietre energizate

View more
image2

Cristalele de Lumină

View more
image3

Profesiile Noilor Timpuri

View more
image6

Pașii Sol'A'Vana

View more
image7

Cei 36 de Pași ai Trezirii

View more
image8

Pașii Sa'Maa'Tah

View more

Contact

Telefon: 0744 274 582 
Email: info@scoalakryon.ro

We use cookies on our website. Some of them are essential for the operation of the site, while others help us to improve this site and the user experience (tracking cookies). You can decide for yourself whether you want to allow cookies or not. Please note that if you reject them, you may not be able to use all the functionalities of the site.