Omar ta satt dragă Familie,
Sunt foarte bucuroasă că sunteți aici și citiți aceste rânduri. De mai mult de 18 ani lucrez ca medium al Noilor Timpuri și multe au putut să apară în toți acești ani. Cu ajutorul celor 36 de Înalți Consilieri ai Luminii, Școala Kryon a luat ființă.
Un nou Ciclu temporal a început și multe schimbări ne așteaptă. Misiunea mea este să-i ghidez cu întreaga mea sinceritate ca medium al Noilor Timpuri, pe oamenii care rezonează cu aceste informații. Pentru mine nimic nu este de la sine înțeles și fiecare persoană îmi atinge Sufletul.
Vă doresc multă bucurie și vitalitate,
Sabine - Sangitar

Eu, Isus Christos, va voi pregati cu imensa mea iubire pentru intrarea în corpul medium-ului. Ati experimentat atat de multe în aceste zile, ati primit daruri enorme. Atat de mulţi dintre voi ati simtit cât de aproape şi de profund am fost alaturi de voi şi v-am atins plini de iubire. Ati primit picăturile de iubire vindecătoare şi, consecvent, foarte multa durere a fost eliberata din voi.
Chamuel este insasi iubirea. Chamuel este lumina radianta din univers, cea mai mare stea tetraedru şi este un experiment care are loc în aceasta intrare în corpul medium-ului. Chamuel va ancora cristalul iubirii umane în sufletul vostru, doar cu ochii sai. Curentele de vindecare vor iesi din Chamuel iar voi veţi simţi aceasta profunda iubire deoarece este ceva foarte special.
Cuvintele nu sunt suficiente pentru a va spune cât de mult va iubim, cât de aproape sunt de voi şi cât de importanti sunteţi. Isus are permisiunea, puterea şi forta de a va deschide pentru aceasta intrare în corpul medium-ului. În timp ce aceasta deschidere va avea loc, sunetele Realităţii Divine va vor acompania şi veţi simţi cum Isus isi aseaza mainile pe voi. Astfel, va cer să vă aşezati mainile pe inima. Sunteţi în profunda intenţie a iubirii şi sunteţi pregătiţi pentru marele dar.