Omar ta satt dragă Familie,
Sunt foarte bucuroasă că sunteți aici și citiți aceste rânduri. De mai mult de 18 ani lucrez ca medium al Noilor Timpuri și multe au putut să apară în toți acești ani. Cu ajutorul celor 36 de Înalți Consilieri ai Luminii, Școala Kryon a luat ființă.
Un nou Ciclu temporal a început și multe schimbări ne așteaptă. Misiunea mea este să-i ghidez cu întreaga mea sinceritate ca medium al Noilor Timpuri, pe oamenii care rezonează cu aceste informații. Pentru mine nimic nu este de la sine înțeles și fiecare persoană îmi atinge Sufletul.
Vă doresc multă bucurie și vitalitate,
Sabine - Sangitar
 Sunt Maris, prietenul şi insotitorul vostru. Sunt Arcturianul care ii studiaza pe oameni în dualitate. Va întâmpin prin cuvintele OMAR TA SATT.Acestea sunt cuvintele lui Dumnezeu, este limbajul luminii şi tiparul energetic. Ceea ce sta în spatele acestor cuvinte, curge în voi cu imensa iubire.
Este o mare bucurie şi o mare onoare pentru mine să vă transmit aceste mesaje voua, prin Sangitar, aici, la acest festival. Doresc să vă vorbesc despre relaţiile care au loc în Univers.
In primul rand doresc să vă vorbesc despre ceva ce multi, inca, poate nu inteleg. Este începutul şi conţine adevărul. Mulţi oameni se gândesc ca au o relatie pe Pământ deoarece sunt oameni care si-au asumat un corp uman şi sunt în dualitate. Maris va spune, aveţi o relatie pe Pământ deoarece sunteţi mari lumini, chiar dacă aveţi un invelis uman. Relatia pe care o aveţi pe Pământ este datorata originii voastre adevărate.
Acum nu foarte mult timp în urma – puteti sa aveţi încredere deoarece ascult multe mesaje de la oameni – a fost menţionat ca în Univers domneste haosul. Dar Maris doreşte să vă spuna, şi este foarte important, singurul loc unde haosul domneste este aici în dualitate. În Univers totul este bine structurat, şi mulţi dintre voi, poate nu isi pot imagina faptul ca în univers, chiar şi aici, exista relaţii.