Omar ta satt dragă Familie,
Sunt foarte bucuroasă că sunteți aici și citiți aceste rânduri. De mai mult de 18 ani lucrez ca medium al Noilor Timpuri și multe au putut să apară în toți acești ani. Cu ajutorul celor 36 de Înalți Consilieri ai Luminii, Școala Kryon a luat ființă.
Un nou Ciclu temporal a început și multe schimbări ne așteaptă. Misiunea mea este să-i ghidez cu întreaga mea sinceritate ca medium al Noilor Timpuri, pe oamenii care rezonează cu aceste informații. Pentru mine nimic nu este de la sine înțeles și fiecare persoană îmi atinge Sufletul.
Vă doresc multă bucurie și vitalitate,
Sabine - Sangitar

Sunt Isus Christos. Sunt cine sunt. Sunt cine am fost mereu. Sunt cine voi fi mereu.
Picăturile de iubire vindecătoare cu curs în inima voastră şi acum sunteţi eliberati de toata durerea care va fost cauzata vreodata. În exact acest moment voi v-ati nascut din nou. Exact ca după un nou început, voi puteti trai acum iubirea umană. Veţi simţi, deoarece, orice amintire care pana acum va facea sa simţiţi durere, acum va va aduce un zambet, deoarece veţi simţi ca aceasta durere a fost vindecată. Acum sunteţi liberi! Acum sunteţi liberi!
Acestea sunt miracolele care se întâmpla, doar dacă voi permiteţi. Sunt darurile pe care vi le aducem deoarece va iubim, va respectam şi va onoram atat de imens de mult, pentru ceea ce sunteţi. Credeti-ma, Isus stie ce înseamnă când are loc vindecarea durerii.
In acest moment energiile îngerilor iubirii curg în voi. Se grabesc sa ajunga aici şi va trimit energia iubirii pe care o puteti absorbi în voi pe deplin. Este precum un nou început. Iubirea mea este atat de profunda în voi. Va cunosc, v-am pus mainile pe cap la un moment dat. Ne-am intalnit şi s-a nascut o relatie de iubire care vibreaza mai inalt deoarece este iubirea divina. Aceasta iubire va insoteste în Noile Timpuri pas cu pas. Veţi auzi multe mesaje despre Noile Timpuri în aceste zile. Realizaţi : noi va insotim.
A ni o’heved o’drach.
An’Anasha.
image1

Pietre energizate

View more
image2

Cristalele de Lumină

View more
image3

Profesiile Noilor Timpuri

View more
image6

Pașii Sol'A'Vana

View more
image7

Cei 36 de Pași ai Trezirii

View more
image8

Pașii Sa'Maa'Tah

View more

Contact

Telefon: 0744 274 582 
Email: info@scoalakryon.ro

We use cookies on our website. Some of them are essential for the operation of the site, while others help us to improve this site and the user experience (tracking cookies). You can decide for yourself whether you want to allow cookies or not. Please note that if you reject them, you may not be able to use all the functionalities of the site.